Ook maar even voorstellen - Gs300

jeffgs300

Hoort erbij
2 aug 2012
35
0
0
Hallo mede lexus eigenaren/fans!

Ik ben Jeffrey Kuiper , 21 jaar , woon in coevorden/drenthe.
Ik ben al sinds de 1e need for speed helemaal weg van japanse auto's, toen ik
Mijn rijbewijs heb gehaald kocht ik een Mitsubishi Eclipse 2G 2.0 gsi, hier heb
Ik een jaar in gereden, daarna kocht ik een Nissan Skyline R33 gtst, deze heb ik in
2 jaar tijd helemaal verbouwd, veel plezier van gehad, kocht er een civic coupe bij
Voor de winter.

Een paar weken terug knalde de koppeling in xx aantal stukken dwars door de
Versnellingsbak, zelfs een stuk van de motor was afgeknapt :( ik stuurde een
Importeur die ik ken voor de "gein" een berrichtje of hij de nissan niet wou ruilen
Tegen zijn lexus, hij belde mij meteen op en na een paar uurtjes waren we tot een deal
Gekomen.

De volgende dag werd de nissan opgehaald en werd de lexus afgeleverd.

Het is een silveren lexus gs300 van 1999 met de 2JZ motor, zaten al 20" velgen onder, bumperlipje,
Kofferkleplipje & grille.
Zelf heb ik de voorste remschijven en blokken al vervangen & nieuwe einddempers gemonteerd.

Bij dit verhaal een aantal fotos van mijn ex auto's:

Mijn 1e auto, mitsubishi eclipse:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn 2e auto, Nissan skyline r33 gtst:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn 3e auto (winterauto):

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


En dan als laatste, mijn 4e auto de lexus gs300:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dit was het voor eerst, ik ga een lekker rondsnuffelen op dit forum! Mochten jullie wat meer willen
Weten, gewoon vragen!

Jeffrey
 
Welkom :) Mooie auto's die je hebt gehad! Allemaal stuk voor stuk legendes!
 
Welkom op 't forum!

Nu we je toch vragen mogen stellen... ;)
Volgens mij ben ik deze (UK versie) GS wel eens eerder tegengekomen. Werd destijds geadverteerd door een dame en er zat een niet aangesloten pioneer avic in.. Klopt dat? Hoe bevallen de 20" wielen overigens qua 'comfort'?

In ieder geval mooie collectie! :rulez:
 
ziet er idd allemaal goed uit man die wagens :rulez:
veel plezier met je lex
heb je er verder nog plannen mee??
 
Bedankt voor het warme welkom hier mensen :)

Over de pioneer avic weet ik niks van haha,

De 20" wielen rijden wel goed, bochtenwerk doet hij ook lekker alleen door de platte banden voel je ze wat meer over klinkerweggetjes, hier stoor ik mij niet aan want voor de rest is hij super! :)

Heb plannen zat haha! Wil eerst nog mijn 7" dvd hier weer in aansluiten maar ik kom er nog niet uit wat aansluiten
Betreft, er is volgens mij op de hele wereld alleen maar een iso stekker te verkrijgen tot het 1997 model en moet ik dus alle kabels overpluggen..

Er komt zowiezo een schroefset onder, dit puur omdat ik dat superdik vind staan, vooral in combinatie met een beetje camber achter!

Later de auto misschien wrappen of laten spuiten in een uniekere kleur.

Verdere plannen en updates zal ik jullie van op de hoogte houden!

Jeffrey
 
Hey, bedankt voor de info!

Ik heb zo eens lopen denken, en vind het zonde om teveel aan de radio te knooien en heb er al weinig verstand van dus laat mooi de originele er eerst inzitten :)

Zodra er echt meer updates komen ga ik zeker een project pagina aanmaken!

Hierbij nog een fototje van de nieuwe einddempers:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Geluid is alleen in de lagere toeren wat zwaarder en duidelijker geworden & in de hogere toeren hoor je hem eingelijk het zelfde als origineel, geen overdreven lawaai :)
 
Welkom Jeffgs300 :hi: stuur rechts hoe bevalt dat, de Nissan gave bak wel bale dat hij stuk ging veel plezier met je Lexus :worship:
 
He! Stuur rechts ben ik vanaf de nissan wel gewend en rijd gewoon heerlijk! Enigste nadeel is het zicht wat je hebt met inhalen.

Grt jeffrey
 
welkom op het forum!!! :)

die nissan komt me bekend voor. dat was een dikke wagen
 
Thanks voor het warme welkom mensen :)

@ rahdjeev, velgen zijn van HP Wheels. Merk zelf ken ik niet, het staat inderdaad super al zeg ik het zelf! Rijd ook zeker wel goed, alleen je hebt iets minder band, dus voel je de weg iets meer dan met dikkere banden op kleinere velgen. Het bevalt mij in ieder geval heel goed!
 
Bijzonder dikke wagens allemaal. Zeker de Skyline. Mooi getuned! Mijn grote droomauto blijft nog steeds een R34, maar station is toch praktischer. En ook zes-in-lijn :)
 
Erg nette Lex ;) had deze al wel eens gezien ;)

Tja de radio moet je niet aan beginnen als je er geen verstand van hebt ;) wij hebben het wel gedaan ( mijn pa is electronica guru :P ) bij mij doet alles het perfect ;)

Die 3 delige spoiler van jou h?, weet jij daar het merk toevallig van ?. Ik weet dat veilside zo een zelfde maakt, maar dat geld wil ik er niet voor geven :P.
 
Nice shoot, leuk gedaan zo! (talent in spe?) ;)

Ga je nog iets doen met de achterlichten (b.v. upgrade naar 2001 units)?

Hint: op marketplace gaat er een gs in onderdelen weg! viewtopic.php?f=27&t=3548