Ook maar even voorstellen - Gs300

Maar weer eens wen updateje :), maandag begin ik met het wrappen van de hele auto, word mat wit. Wou hey zelf eens uitproberen, heb er 2 weken vrij voor :) fotos volgen zodra ik bezig ben!

Ook alvast wat goodies besteld voor de komende 2jz gte swap:

2x hks ssqv 4 dumpvalve
2x hks mushroom airfilter
Hks turbotimer
Defi oil pressure gauge
Defi oil temperature gauge
Defi water temp gauge
Defi boost gauge
& oil filter sandwich plate

De swap duurt nog wel even, waarschijnlijk het begin van volgend jaar :)
 
Hallo Jeffrey, ik had ook en een warm onthaal op het forum, dus wens jou ook veel plezier hier op het forum, en met je Lexus GS 300.
 
WOW!!! :photo:
Mooi gedaan! Was het veel opnieuw proberen de folie te plakken? Ik neem aan dat je een lekker verwarmde en schone plek ter beschikking had om het te doen. Met deze temperaturen durf ik niks te plakken, hahaha. Ben benieuwd naar de swap. Keep it up!
 
Ben niet zo'n enorme fan van gepimpte auto's, maar het is u toch goed gelukt! Die folie zit er wel strak op zeg! :)

Gaat u nog iets met het interieur doen? Ik ben geen expert, maar ik denk dat je hier ook nog veel mee kunt doen bij uw auto! Ben benieuwd...
 
@ hustler, de achterlichten moeten nog even wachten , maar ik heb ze even getest en zijn helemaal naar wens :)

De lexus staat momenteel uit elkaar bij een proffesioneel autoschadebedrijf waar een vriend van mij werkt, om goed strak gemaakt te worden en voor een fris nieuw lakje!

Heb ook een partij onderhoud onderdeeltjes thuis liggen dus heb nog mooi wat te doen als hij weer terug komt van de spuiter :)
 
Re: Ook maar even voorstellen - Gs300 / update spuiterij

Hierbij nog een paar foto's!

Plastidip matzwart (na het mat witte wrapfolie eraf te hebben gehaald)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Bij de spuiterij & verder verlaagd

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Antennegat dicht gelast

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Nieuwe achterlichtjes , thanks to Hustler

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dak strak & in de grondverf (dak word hoogglans zwart)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dit was het voor eerst, bij de volgende vorderingen zal ik weer even updaten hier! :) & zal binnenkort even een uitgebreider projecttopic aanmaken'
 
Dat zou wel ultiem triest zijn als je niet kan komen.... Eerst ons een beetje lekker maken.... :P

Maarre, nice job! Gaaf die mistlampen :rulez: