ook maar ff voorstellen

imported_l?on

Hoort erbij
28 aug 2011
48
0
0
Hallo,

Ik ben Leon en kom uit de omgeving R.dam.
Ik ben al +/- 23 jaar toyota fan.
Ik heb nu een IS200 Executive uit 1999 en heb al wat div. toyota's gehad ,
Tercel coupe , Celica RA60 , Celica AT160 , Corolla GT AE82, Camry V6 V20 ,
en mijn MR2 AW11 die ik nu al 15 jaar in mijn bezit heb en erg extreem is en met een vermogen van 487 PK
maar staat op dit moment stil door schade en technische problemen.
Maar voor de IS staat een swap te wachten, er gaat een 1UZ-FE VVT-i in komen wanneer dit gebeurt weet ik nog niet.
De IS is al voor zien van Supra MK4 remmen rondom en van een KW schoefset en een Tanabe catback en de cat is vervangen voor een demper, maar genoeg gekletst, tijd voor foto's.
 
Hoi Leon,

Welkom op het forum :) Geweldig wat je gedaan hebt met die auto!
 
Heb je een trekhaak? En de MR2 snel repareren?

Kan je beide meenemen naar de meeting!



Welkom!
 
Welkom op Het Lexus Forum, succes met de swap voor de IS en veel plezier ermee. :D
Nette AW11.
 
Mooie IS met nog veel mooiere toekomst plannen :)


De MR2 is ook erg dik, deze heb ik volgens mij wellis in het echt gezien. Zeer netjes.

Heb zelf ook een mr2 gehad maar dan een sw20 met een 156pk gti blok.
 
Jeroen zei:
welkom op het forum!! :D

ziet er gaaf uit je IS, vooral de remmen staan zeer goed! :rulez: :rulez:

kom je ook naar de meeting op 23 juni

hier meer info http://www.lexusforum.nl/forum/viewtopic.php?f=82&t=2642

Dank je, de remmen staan zeker goed en het remt geweldig.

Of ik naar de meeting kom weet ik nog niet, maar ik ga wel naar het JAF dit weekend.

blue-eyes zei:
Heb je een trekhaak? En de MR2 snel repareren?

Kan je beide meenemen naar de meeting!



Welkom!

Nee ik heb geen trekhaak en die komt er ook niet :P

Aan de MR2 wordt voorlopig niks aangedaan dat iets voor volgend jaar of dat jaar er op.

W1773M zei:
Welkom op Het Lexus Forum, succes met de swap voor de IS en veel plezier ermee. :D
Nette AW11.

Dank je wel, de swap komt wel goed ben nu alles op mijn gemak aan het voorbereiden.

Phaebo zei:
Mooie IS met nog veel mooiere toekomst plannen :)


De MR2 is ook erg dik, deze heb ik volgens mij wellis in het echt gezien. Zeer netjes.

Heb zelf ook een mr2 gehad maar dan een sw20 met een 156pk gti blok.

Dat kan heel goed ik ging altijd veel meetings af maar daar heb ik nu niet zoveel tijd meer voor.

Ik heb er een 2 liter turbo (3S-GTE) in gebouwd en deze is helemaal op nieuwe op gebouwd.
 
Nice je IS :rulez: en gezien je historie komt dit dik in orde !!

Je MR komt mij bekent voor.....
Was jij vorig jaar niet op onze club meeting van Jap Society bij AVB en zat je niet in de top 3?
 
Bedankt :) , maar dat ben ik niet geweest denk ik want de auto staat al sinds maart 2011 stil maar in 2010 ben ik wel op een meting in Belgi? geweest waar ik een prijs gewonnen heb.
 
Dan zal het inderdaad 2010 moeten geweest zijn.
Maar vind niet meteen een foto terug van toen. Zal straks nog wat verder graven ;)