ook maar ff voorstellen

Dat is hem, was op onze meeting ja.
Ik sta er ook op precies....de 2e van links :hi:
 
Welkom hier :hi:
Heb je IS mogen bewonderen op JAF en je MR2 een keertje bij een TACN-meeting jaren geleden.
Erg mooie en smaakvolle wagens!
 
slippernick zei:
Je bent wat van plan of nie?
Is die is300 diff beter dan die van een is200 sport met torse diff?

Een is300 diff is groter en sterker al een is200 diff en de eind overbrenging is beter voor mijn V8 swap.
Het diff van een V8 heeft standaard een eind overbrenging 3.27 en is 8inch,
het diff van mijn IS200 heeft een eind overbrenging van 4.1 en is 7,5 inch en is een open diff wat betekent
dat de de V8 meer toeren gaat maken als nodig is en een hoop wielspin van 1 wiel
dus het IS300 diff heeft een eind overbrenging van 3.583 en is 8inch en is torsen, maar dit nog niet helemaal
goed maar beter als mijn huidige diff en in ergte geval kan ik het kroon en pion wiel van het V8 diff in het
IS300 diff bouwen maar dat doe ik nog niet eerst maar eens rijden met het IS300 diff en dan zien we wel weer verder.
 
nieuwe velgen ff passen :)
het zijn enkei nt03+m
voor is 18 inch 8,5 J ET38 Bridgestone Potenza S001 235/40/18
achter 18 inch 9,5 J ET 40 Bridgestone Potenza S001 265/35/18
nu nog ff op de banden wachten tot ze binnen zijn en de wiel kasten een beetje uitrollen
 
Zo! Strak, man! Hoop dat ze wel de kasten invallen, anders moet je nog wielkastverbreders gaan plaatsen :D
 
Het zijn zeker strakke velgen, ik ben ook maanden aan het zoeken geweest voor ik er uit was wat ik wou.
En ik wilde ook een breedset en dat beperkt gelijk de keuze in velgen, maar google is je vriend als je wat zoekt.
Het gaat wel in de wielkasten passen hoor, ik moet alleen de wielkasten rondom uitrollen.
De witte IS op de foto's heeft de zelfde maat velgen als ik nu heb,dus dat komt wel goed.
En mijn banden zijn onder tussen ook al binnen gekomen.