Op zoek naar onderdelen

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Wat een kl :evil2: te dag, reed vanmiddag de voorkant van mijn LS kort en dan bedoel ik goed kort.
Even niet opgelet, de auto voor mij gaat plotseling stil staan en ja hoor bovenop de achterkant van een BMW SUV,
(ik heb na de klap eventjes grondig achteruit gebeden)

Nu ben ik dus opzoek naar, beide koplampen, motorkap, complete voorbumper, frame waarin de radiateur bevestigd is en wat ik nog tegen kom als ik de kapotte onderdelen verwijderd zijn
De spatborden zijn niet beschadigd maar alles wat daar tussen zit is kapot of verbogen.

Wie weet er onderdelen voor mij of een schade / sloop LS 400 1998-2000
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is slecht nieuws pechvogel! :(
Gelukkig hoeven we voor jou geen onderdelen te zoeken... ;)

Succes met de donorauto en reparatie!
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
GPS-10 zei:
Gelukkig hoeven we voor jou geen onderdelen te zoeken... ;)
:angel:
Ja daar heb je helemaal gelijk in en in feite ben ik zo"n uniek dat haast alle onderdelen van andere niet op mij van toepassing zijn.

Het is tenslotte enkel (maar) bliksschade en ik was toch al van plan om de voorkant in het voorjaar te laten spuiten i.v.m steenslag enzo.

Zoals ik altijd loopt te verkondigen, Hobby's mogen geld kosten ( maar liever niet op deze manier )

wordt vervolgd
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Gisteren begonnen met demonteren van de defecte onderdelen, de radiateur en de airco-condensor hebben de klap ook niet overleefd, ach ja het kan zo wie zo geen kwaad om deze na 13 jaar te vervangen.

Wie weet een goed adres voor een nieuwe ( geen tweedehands) radiateur en condensor.

Vandaag kan ik helaas niet verder door de sneeuw, ik heb dan wel een garage maar als ik aan de voorkant moet sleutelen steken mijn benen uit op straat

Inmiddels wel twee koplampen en een motorkap gevonden, Tie-bar (frame) voor de radiateur e.d. voor een redelijke prijs bij Lexus te bestellen, kortom er zit schot in en hoop de auto in ieder geval voor de volgende meeting weer tip top in orde te hebben
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
A.S. Motorsport zei:
Wij hebben meeste mechanisch onderdelen, ook klein plaat werk.
Laat maar weten als ik kan helpen.

Hebben jullie ook een bezoek-adres, zo dat ik aan de hand van de foto's uit kan leggen wat ik precies nodig heb ?
mvg
Henny
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
blue-eyes zei:
Ik lees het nu pas, damn, balen man!


Succes met het zoeken en repareren.

Bedankt, het gaat weer helemaal goed komen :D ( denk ik )
In ieder geval het kenteken geschorst voor zolang het repareren duurt
en de eerste maand al weer 100 euro verdient
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
2lcwm14.jpg


Denk dat het mij als digibeet toch gelukt is een foto te plaatsen van mijn LS :O
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
GPS-10 zei:
Aardige 'tik' Henny...

Begrijp ik uit je tekst dat je de meeste onderdelen al hebt (of kunt krijgen)?

Ja zeker een aardige tik, die suv's zijn te hoog aan de achterkant, daar schiet je onder met je bumper

Het gaat de goede kant op, de meeste delen die vervangen moeten worden heb ik, of zijn een kwestie van nog bestellen.
De man die het plaat en spuitwerk gaat doen is nog even op vakantie, dat geeft mij nog even de tijd voor de rest
 

Alexusls400

Hoort erbij
29 jan 2011
81
3
8
Shit! Dit is niet best Henny! :O
Gebruikte delen voor ons model zijn niet makkelijk te vinden. Ik heb er nog nooit 1 op de sloop zien staan.
Succes met de reparatie...
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Alexusls400 zei:
Shit! Dit is niet best Henny! :O
Gebruikte delen voor ons model zijn niet makkelijk te vinden. Ik heb er nog nooit 1 op de sloop zien staan.
Succes met de reparatie...

Daar heb je helemaal gelijk in, ik denk dat er van het laastste model LS 400 niet veel verkocht zijn in Nederland.
Gelukkig heb ik een motorkap en de koplampen op de sloop gevonden, dat was de enige gebruikte motorkap in Nederland en omstreken, stond gewoon op mij te wachten, af en toe moet je gewoon geluk hebben.

Nieuwe radiator voor een redelijke prijs , nieuwe knipperlichten via e-bay uit Letland, Led zijknipperlichten uit Duitsland, nieuwe black-chrome grill uit America, nu nog wat onderdelen uit japan en dan wordt het weer een
Wereld auto :rulez:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Inmiddels alle benodigde onderdelen die ik nog niet had, gevonden bij een demontage bedrijf in Nijkerkerveen.
Op het moment zijn hun het juiste model aan het demonteren en er was al een ander lid van het forum op bezoek geweest, ik kan wel raden wie en denk dat hij net zo "blij' als ik ben , dat ons model/type daar staat .

Vanmiddag ga ik hem klaar maken voor het transport naar de plaatwerker/spuiter en dan kan die daar deze week naartoe

wordt vervolgd
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
waow.. ik zie dit nu pas... gelukkig had je toen niks en dat je de auto weer kon fixen! woohoo! Zie je wel op JAF!