Opnieuw voorstellen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Goedendag,

Hierbij wil ik mij even weer opnieuw voorstellen.
Ik heb 5 jaar lang een IS250 gehad uit 2006 en deze is mij altijd erg goed bevallen,heb nog nooit een auto zolang gehad.
Maar vorig jaar dacht ik dat ik toe was aan een ander merk en heb toen de IS ingeruild voor een Infiniti fx35,een bijzondere auto met een heerlijke motor.
Dat was dan ook het enigste heerlijke aan de auto want verder was het nog lang geen Lexus...........ik kon er maar niet aan wennen en begon steeds meer te verlangen naar een Lexus.

Nu ben ik sinds 3 weken weer een gelukkige eigenaar van een IS250 business line pro uit 2011 met 73000km van eerste eigenaar en dealer onderhouden in de kleur Deep Granite(zie je volgens mij niet zoveel).
Ben net terug van 2 weken vakantie in Duitsland en heb de auto dus goed uit kunnen proberen,wat een genot is dit weer.Eindelijk het Lexus gevoel weer terug(blijft toch een virus:):)...).
Wat betreft eventuele mods.weet ik zo nog niks en ga eerst lekker genieten zoals de auto nu is.

Blij weer terug te zijn,
Groeten Robert
 

Bijlagen

  • photo6211.JPG
    photo6211.JPG
    156,5 KB · Weergaven: 43
  • photo6212.JPG
    photo6212.JPG
    445,4 KB · Weergaven: 48
  • photo6213.JPG
    photo6213.JPG
    415,9 KB · Weergaven: 42
12 mrt 2016
109
8
18
Haha, Ja Infiniti heeft nog een lange weg te gaan. Qua betrouwbaarheid halen ze het volgens de statistieken bij lange na niet.
Ik ben eens wezen kijken bij een. G35 van 7 jaar oud met 1 ton op de teller en in het interieur waren al op diverse plekken overduidelijk slijtage plekken te zien. Verder mooie kar hoor en idd die 3,5 V6 is een geweldig blok maar Lexus is toch beter. Jammer dat de IS350 hier niet geleverd is, dat lijkt mij wel wat.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom terug Robert , en ik dacht dat Infinity nu wel op gelijke hoogte zou zijn maar gebruikers ervaringen zeggen anders lees ik
veel plezier met je vertrouwde IS250
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.744
486
83
Welkom terug, mooie kleur.
Welke velgen zitten eronder? Want die op de eerste foto zijn andere dan de laatste.
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
Flint_Fredstone ja klopt de mijne had ook al slijtage plekken en steeds meer rammels en de bestuurdersstoel kreeg ook steeds meer mankementen....... @sc400nl.....ja ik dacht ook dat de kwaliteit hoger was in een infiniti....... Maar het kan nog niet tippen aan dat van een Lexus. @roelvb..klopt goed gezien op de eerste foto zitten de standaard 17inch er nog onder zoals ik hem gekocht heb. Op de laatste foto zitten de 18 inch velgen, die ook op de sport uitvoering zitten eronder......... Had die al snel gekocht op mp........... Vind deze veel mooier
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.744
486
83
@roelvb..klopt goed gezien op de eerste foto zitten de standaard 17inch er nog onder zoals ik hem gekocht heb. Op de laatste foto zitten de 18 inch velgen, die ook op de sport uitvoering zitten eronder......... Had die al snel gekocht op mp........... Vind deze veel mooier

Mee eens. Goede keuze
 

PJL

Actief
29 jun 2015
166
40
28
Wat een mooie auto. En wat een fraaie kleur. Ik zou hem Aubergine noemen, maar dat is vast niet juist. Paars graniet ?
 

Bob2move

Actief
13 aug 2011
167
0
16
ErwinIS200 Ja misschien wel :D:D

PJL Bedankt,ja lijkt idd op Aubergine maar de kleur is Deep Ganite (9AL).......op het kenteken staat Paars:):).

Auto bevalt ook erg goed .........