Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben opzoek naar de orginele 5 spaaks 17 inch velgen voor een Lexus IS200.
Heeft iemand een nette set liggen, alles is welkom, met / zonder banden etc!
Wat heb je zelf voor velgen/banden? Ik heb zelf de originele 17" (in 2012 opnieuw gecoat en helemaal strak), rubber van de achterbanden is in slechte staat. Voorbanden gaan prima. (Regio 0172).
Ik heb nu de orginele 16" velegen met nieuwe winterbanden, bij de koop van mijn SX kon ik kiezen uit nieuwe zomer of winterbanden, gekozen voor winterbanden op de 16"
Ik wilde er toch 17"onder van een Sport,
Vandaag even bij Deyne geweest in Volkel, hadden een "nette" 17"set liggen, blijkbaar hadden we een verschil van mening over wat net was ;-)
Regio 0172, had ik ze beter gelijk kunnen meenemen, daar komt mijn SX vandaan
Haha, ja ik ben op dit moment erg tevreden met mijn velgen. Zeker omdat ze helemaal als nieuw zijn. Als er iets leuks tegenover stond had ik wel even na kunnen denken
Heb je de rand ook blank gelaten ? vaak worden ze in een kleur gespoten= niet zo mooi.
Maar vandaag een set gekocht, moeten wel gespoten worden, maar geen corrosie en een paar kleine schaafplekjes 150 euro.