Originele automatten

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Hallo allemaal.

In mijn nieuwe auto ontbreken de vloermatten.

Weet iemand hoe ik aan originele matten kan komen? en wat zoiets ongeveer kost?

Ik kom ook diverse webwinkels tegen die 100% pasvorm matten aanbieden, weet iemand of deze in de buurt van de originele matten komen (materiaal, kleur, afwerking, logo e.d.)?
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Hallo!

@ dennisb
Nee sorry ik heb het veel te druk gehad op het werk en de automatten zijn er bij ingeschoten!
Maar als ik dat zo hoor van je dat je de dealer hebt gebeld en ze niet echt dezelfde kunnen leveren, en bij die andere toch onduidelijk wat er opstaat dan ga ik ook niet voor die matten..
Dan ga ik maar bestellen bij automatten4you.

@ lexowner
Die matten passen echt goed idd.
Maar ik denk dat ik toch voor de rode afwerkrand ga (smaken verschillen!!).
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
@ RVP-38

had jij al een bestelling geplaatst?
dan hoor ik graag welke foto jij hebt gebruikt voor de tekst "IS200" en welke samenstelling van de mat je hebt gekozen.
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Nee ik heb nog geen bestelling gedaan ik wacht nog op een antwoord mail van automatten4you!
Maar als ik antwoord heb ga ik wel gelijk bestellen!
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Ik heb inmiddels een reactie terug van automatten4you en ben van plan om morgen de bestelling te plaatsen.
Ik zal verder laten weten hoe het is gelopen!
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Sorry voor het wachten.
Ik had de matten ook willen bestellen maar er zijn wat kosten bij gekomen bij mijn oldtimer.
Die moest geloven aan een apk!
En aangezien de matten niet echt een noodzaak zijn, maar een lust heb ik deze even op een laag pitje gezet tot het potje weer een beetje bijgevuld is!

@dennisb
Ik hoop dat je matten redelijk overeen komen met het origineel.
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Nog altijd is de bestelling niet volledig bevestigd, hier wacht ik al op vanaf donderdag...

Ik denk dat ik ook maar afzie van de bestelling. Zeker ook omdat ik ze zeer moeilijk telefonisch te pakken kan krijgen. Tevens zou de levertijd ongeveer 2 weken zijn...

Ik heb een ander adres, die goedkoper exact de goede matten kan leveren in 2 dagen... ik hou jullie op de hoogte wanneer ik de matten binnen heb.
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Idd deze zijn eigenlijk het zelfde ze zien er goed uit!
En de prijs valt ook mee.
Ben ook benieuwd waar je ze uiteindelijk besteld hebt!
 

Ringridder

Nieuw hier
17 apr 2012
11
0
0
Ik heb eens bij de dealer in Eindhoven gevraagd, en die kon me vertellen dat een originele, standaard mattenset voor de IS200, ?100 kostte.

Nu vraag ik me af, wat je krijgt wanneer je gewoon via die website bestelt (dus geen contact opneemt met dhr Theelen). Zit er dan ook een Lexus logo in? Want via automatten online is het maar ?42,95 voor hoogwaardig velours.

Ik kocht de mijne gebruikt en vermoed dat er vreemde matten in zitten (pasvorm niet eens 90%), toch vreemd dat er in de loop der jaren automatten verdwijnen eigenlijk?!

Wordt er alleen geleverd in NL of ook DE voor deze prijs?

Dit alles vroeg ik me af, voordat ik me daar registreer...
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
ik heb me daar niet geregistreerd, maar gewoon een vraag gesteld via de telefoon/mail.... afgesproken en geld overgemaakt..

vervolgens de matten netjes thuis gekregen.
 

Ringridder

Nieuw hier
17 apr 2012
11
0
0
Heb ze gekocht. Het duurde meer dan een maand voordat ik nog maar eens een mailtje stuurde om te vragen waar ze bleven, toen lagen ze er opeens na 2 dagen.

Ze passen bijna allemaal goed maar hebben inderdaad geen opdruk. De mat voor de linksachterplaats past helaas niet (vouwt rechtsvoor)

Maar toch niet gek voor slechts ?45,-!