Over een lekker kontje gesproken

• Onderwerp starter Onderwerp starter vb1
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
aldus aanschouw de wald IS2/350 :O :O :rulez: Wald Is250.jpg

Nee tis mijn ding ook niet, maar ga voor de techniek achter Tom's en Wald. Mooiste is een standaard auto die als de brandweer gaat, met eventueel wel een fijne sound uit de auspuff :D

Eeehh dat is duidelijk, maar een LS kan een grote bek opzetten hoor, goeiendagschotel, maar wel een lekkere grote bek. :P

Ik vind de WALD nog wel gaan, alleen zou ik die niet op een IS250 stoppen. Net zo min als ik een M3 logo op een 316 zou stoppen.

Als je er snel uit ziet, moet je ook snel zijn.

Hahaha die huib, je hebt gelijk, een 316 met MMMMMMMMM badge, ik hou van het tegenovergestelde, niet snel er uit zien maar wel gaan als de brandweer, daarom dus de LS,........................... :D

Rom zei:
Hahaha die huib, je hebt gelijk, een 316 met MMMMMMMMM badge, ik hou van het tegenovergestelde, niet snel er uit zien maar wel gaan als de brandweer, daarom dus de LS,........................... :D

Ik dacht dat je doelde op een IS220D :D

Ik vind een Wald ook prima op een IS250 staan. Die is toch ook aardig rap? Vanmiddag zag ik er nog een die dik, dik boven de 200 reed :D :D