Overstap van Mazda naar Lexus

DannyIS250

Nieuw hier
14 sep 2024
1
2
3
Hallo lexusforum,

Mijn naam is Danny en ben sinds een maand eigenaar van een mooie Lexus IS 250 uit 2009, met het prachtig bruin interieur. Hiervoor heb ik een Mazda 3 uit 2014 gehad. Ook geen verkeerde auto, maar miste een beetje de pit. Sinds een aantal jaar ga ik al naar auto evenementen en bleef het altijd weer kriebelen wanneer ik een IS250 zag.

Helaas heb ik sinds een week een probleem. Mijn subwoofer (mark levinson) kraakt sinds een week (denk opgeblazen). Heeft iemand hier ervaring mee of tips om dit probleem op te lossen? Misschien een externe subwoofer er in zetten?

Ik kijk ernaar uit om van jullie te horen en om deel uit te maken van deze geweldige community!

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Danny
IMG_1129.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_1042.jpeg
    IMG_1042.jpeg
    4,7 MB · Weergaven: 8
  • IMG_1043.jpeg
    IMG_1043.jpeg
    4,1 MB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: Johno en ChrisLas
Welkom op het forum, dat ziet er goed uit . Jammer van de subwoofer, hopelijk is dat te herstellen.
 
Prachtige kar :love: .

Waar zit de subwoofer, en welke kant is die op gericht ?
Wanneer deze horizontaal naar boven gericht is , kan er ook iets op de conus liggen, door het raster erin gevallen.
 
Welkom hier Danny, prachtige IS en erg fraaie foto. Veel plezier met de auto.
De subwoofer is helaas een bekend probleem. Heb ikzelf gelukkig geen last van gehad dus kan je niet direct helpen. Maar op het ClubLexus forum is dat zeker wel te vinden.