Overstap

ErwinCT

Hoort erbij
13 sep 2023
45
42
18
Niet verwacht maar ik ga mijn Lexus CT verlaten....ik heb hem ingeruild voor een Toyota C-HR (ook de Hybride versie) vind het model erg leuk,hogere instap...( Nee heeft niks te maken met mijn leeftijd,ahum ...:)
En erg compleet ,open dak,JBL audio ,leer enz....
Wil wel iedereen bedanken voor de prettige manier van info die ik hiervandaan heb.
Ik heb inmiddels wat ervaring met forums ( Jeep was prettig,Volvo sfeertje vond ik niet zo ,ik had het idee dat ik hier zelfs domme vragen kon stellen en nog werd er netjes geantwoord.
Misschien tot ziens ,je weet het nooit.Wens iedereen hier veel plezier en geluk,vooral met de Lexus.

Ach, je zal niet de eerste zijn die nog weer een keer terugkomt hier. Maar hoe dan ook, geniet van de C-HR. Komt uit de betrouwbare stal toch. Komt dus best goed

• Leuk
Waarderingen: Johno
Veel mooie kilometers met de C-HR. Wie weet ruil je die in de toekomst weer in voor een mooie Lexus, een LBX of een UX bijvoorbeeld 👍

Veel rijplezier met de Coupé High Rider. Heb er ook vanuit de CT 4 jaar in gereden maar toch weer terug via UX naar NX.

• Leuk
Waarderingen: Johno
Een C-HR valt bij velen in de smaak, mijn ouders hebben er ook een tot volle tevredenheid 👌

Veel plezier met de C-HR (en wellicht over een tijdje in een UX ;))