Persuit off Perfection >> wederom een Lexus :)

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Dag Allemaal,

Zoals de titel al door laat schemeren ben ik al geruime tijd enthousiast voor het merk Lexus.
Begonnen met een is200 exec. Aut. die werd opgevolgd door een is300.
Daarna kwam er een lease ct200h bus pro. Na 150k kilometers ging de reis zakelijk verder in een Skoda.
Hoewel dit een prachtige mooi en luxe vervoermiddel is. Kwam ik na 2 dagen tot de conclusie dat ik geen bijtelling wilde betalen en prive liever iets anders reed. Op dat moment kwam de auto van Lacor te koop. Een mooie rode is300 sportcross.
Een mooie periode volgde, en de hobby van autodetailing werd ook weer opgepakt.
De Lexus stond te schitteren als nooit te voren, maar daarmee kwam de kriebel voor iets anders ook weer om de hoek zetten.
Dit resulteerde in de aankoop van een ds3 cabrio 1.6 thp. een lekker ragbakkie voor de zomer waarin je met twee volwassenen en kids prima kunt rondtoeren.
Personlijk vind ik het een leuk model en het rijd ook best ook. Alleen.... Het is en blijft een citroen.

Dus de zoektoekt naar perfectie vervolgde. En enige tijd later stond er een bijzonder fraaie ct200h LL met schuifdak voor de deur met nog geen 50k kilometer.
Qua model een oude bekende waarin veel kilometers heb gemaakt, met een big smile op mijn gezicht.
Voorlopig een blijvertje :)


of er moet een hele mooie isf te koop komen....

bedankt voor het lezen, de berichten die jullie reeds geplaatst hebben en uiteraard vele veilige kilometers!

gr. Chiel (Almelo)