Peter IS250 Sport 2007 Glacial Blue

peter_hendrix

Hoort erbij
14 mei 2011
30
0
0
Hoi,

De titel zegt al zo'n beetje alles :-)
Sinds twee weken zijn wij de gelukkige eigenaars van een prachtige Lexus. De auto is voor sommige mensen op het forum geen onbekende. We hebben hem in Zwolle gekocht met iets minder dan 90.000 km op de teller.
De eerste rit heb ik samen met mijn vader gedaan, van Zwolle heerlijk terug gereden naar Noord Limburg.
De ervaring is niet te vergelijken de voorganger, een Mitsubishi Carisma uit 2000. Prima auto, maar in een andere 'league'.

Helaas woon ik erg dicht bij mijn werk en mijn vrouw wat verder... dus je raadt het al, de Lexus gaat dagelijks met mijn vrouw mee naar Venlo :-)

In de weekenden 'mag' ik er ook af en toe in rijden en ik moet zeggen dat ik telkens een blij gevoel krijg als ik op de start knop druk.
Omdat ik in de IT zit (beetje een geek) is de Sport-versie helemaal mijn ding...allemaal toeters, bellen en knopjes.
Voorlopig ben ik niet voornemens iets te veranderen aan de auto want hij is helemaal naar wens, kleur, wegligging etc. etc. allemaal heerlijk.

Bijgevoegd een paar foto's van de auto zoals ze hem in Zwolle op de site hadden staan. Wellicht dat ik nog een keer een paar mooie foto's online zet, maar dan moet ik hem wel eerst weer een keer mooi poetsen.

Groeten,
Peter.
29XTTNB_big.jpg
WP_000093.jpg
WP_000094.jpg
 
Hoi Peter :hi:

Heel veel fijne km's toegewenst met deze prachtige auto!

In juni is er een meeting in Breda (details volgen nog) misschien heb je zin om te komen :)
 
Welkom op Het Lexus Forum, en gefeliciteerd met deze prachtige aankoop. :D
Veel plezier met jullie IS.
 
WOW hele mooie IS!!! :)

Nu ben ik met mijn kleur weer minder uniek aan het worden op het forum... :(

Mocht je later vragen hebben mbt poetsen van de auto cq de kleur, dan hoor ik dat graag :)
 
Welkom op het forum!

Je IS is dezelfde bijzondere kleur als die van Alan of niet?
 
trouwens even een offtopic vraag...waarom verbergt iedereen zijn kenteken op foto's...wat is daarvan het nut?
 
Sommige mensen zijn bang voor identiteits diefstal, persoonlijk zie ik het nut er ook niet helemaal van in. Je kan niks met alleen een kenteken. Maar goed, als iemand zich er beter door voelt...


Erg aparte kleur, zie je niet veel. Je kiest je auto zo uit op een Lexus parking :rulez:
 
Idd dezelfde kleur maar veel minder vuil gevoelig als echt parelmoerwit :p

Eigenlijk is het beter dat je ziet dat je auto vies is want dan pas je tenminste op met je kleren.