Peter IS250 Sport 2007 Glacial Blue

Voor als ik een keer heel erg haast heb :) dan haal ik me magische platen uit de kofferbak :p hahaha
Maar je moet hem eens poetsen :p wordt die nog mooier :p
 
KWP zei:
Sommige mensen zijn bang voor identiteits diefstal, persoonlijk zie ik het nut er ook niet helemaal van in. Je kan niks met alleen een kenteken. Maar goed, als iemand zich er beter door voelt...


Erg aparte kleur, zie je niet veel. Je kiest je auto zo uit op een Lexus parking :rulez:



Ik zou dat niet onderschatten. Zoals je weet ben ik ook moderator van een audio forum.
We kennen gevallen dat nav het kenteken het adres werd achterhaald en er voor 10-duizenden aan stereo apparatuur werd gestolen.
Nu is dat tegenwoordiger al lastiger (adres gegevens niet 123 zichtbaar) maar toch.........


Ik haal bij foto's van andere de kentekenplaten weg, me eigen laat ik ook staan.
 
Ach ja dat er zo een auto voor de deur staat zie je zo, maar audio niet :) audio verkoopt op de markt veel makkelijker dan een auto :) dat scheelt weer :p
 
welkom en voor de info. De meeting is in het weekend. Je vrouw "mag" mee maar die heeft hem misschien dan al genoeg gereden :P
 
No Title

Lang geleden trouwens dat ik iets gepost heb in deze thread, maar ik heb eind 2012 ook meteen een mooi setje winterwielen gekocht. Wat vinden jullie er van?
Bij Daemen banden en wielen in Venray. Perfecte service. Hij heeft een setje uitgezocht waarmee ik dezelfde omtrek heb als bij de standaard wielen.
Achter 225/50/R17 en voor 205/50/R17.
 

Bijlagen

  • photo2760.jpg
    photo2760.jpg
    284,1 KB · Weergaven: 47
  • photo2761.jpg
    photo2761.jpg
    194,2 KB · Weergaven: 47
Ik had het persoonlijk niet gestoken vanwege de wheelgap die je hebt, maar een ieder zijn smaak. Zelfs bij een winterset kan je gerust op 45 blijven. Maar het gaat erom of jij tevreden bent.