Piep zei de muis... zei het alarm

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Net even rondgesnuffeld, kon het zogauw niet vinden. Ik zet net de auto weg op een plek waar dat ik wel vaker doe (verwacht geen stoorzenders) en hij begint te piepen als ik wegloop. Het is het piepgeluid wat hij twee keer kort maakt als ik de centrale vergrendeling en alarm inschakel. Vergrendeling eraf, piep weg. Erop, vijf seconden later continue piep. Iemand een idee? Heb nog niet accupool eraf gehaald of iets dergelijks.
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Als de deuren niet goed sluiten dan kan hij volgens mij niet eens worden vergrendeld. (althans dat is bij mij zo)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Jazeker wel, heb een GS (misschien is dat anders), maar die sluit gewoon af en begint te piepen als 1 deur niet vergrendelt. De rest van de deuren zit dan op slot.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hij is weer stil :D Tenminste, ik hoop dat die niet vannacht afgaat, staat stuk verder weg. Net vriendin weggebracht, gereedschap alvast mee voor als het niet zou werken. Gelukkig muisstil weer. Ik had de deuren de eerste keer gecontroleerd, paar keer open en dicht. Dan heeft er toch een deur niet helemaal goed dichtgezeten?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dan blijft waarschijnlijk je servo-slot even hangen. Ik heb het zelden en als ik dan van binnenuit vergrendel en weer open is het weer OK.