Pluim voor Lexus Rotterdam

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Gisteren bij Lexus Rotterdam geweest voor een linker ruitenwisserrubber ,
na dat deze opgezocht was in het magazijn en de rekening klaar was,
werd er aangeboden om de ruitenwisser te vervangen,
direct van dit aanbod gebruik gemaakt en geen kosten
Dat is service en mag ook zeker vermeld worden :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Henny,

Das zeker netjes! Je hoeft inderdaad niet voor alles een rekening te krijgen.

Zo kom jij tenminste weer terug vooor andere dingen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zo kom jij tenminste weer terug vooor andere dingen.
en dan krijg je alsnog de rekening :p

Maar wat Alan zegt... eigenlijk te gek voor woorden dat we blij zijn met zo'n kleine dienst...of het iig als bijzonder ervaren..
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
is het gek om dat te verwachten bij een deaer? ik zou als ik een koplamp bij het tank station ook niet verwachten dat ze hem ook gelijk vervangen maa rbij de dealer eigenlijk we, gok dat dat wel bij de prijs in zit toch?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ik liet mijn achterlicht repareren bij de Lexus dealer, de ander werd ook meteen gedaan en ik moest er voor betalen.
Ook dat vond ik service
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Moet je eens je lamp laten vervangen bij de dealer da n kost een lampje van 5 euro opeens 25 eurošŸ˜‚
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
In de loop der jaren heb ik verschillende malen ruiterwisserbladen gekocht bij verschillende Lexus Dealers en dit was de eerste keer dat dit werd aangeboden en hoe vanzelfsprekend dit ook voor sommige is, ik was er blij mee en noem dit service met de hoofdletter S o_O
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
In de loop der jaren heb ik verschillende malen ruiterwisserbladen gekocht bij verschillende Lexus Dealers en dit was de eerste keer dat dit werd aangeboden en hoe vanzelfsprekend dit ook voor sommige is, ik was er blij mee en noem dit service met de hoofdletter S o_O
Helemaal met je eens. Het is toch prachtig als ze je zo behandelen!!