Poging 2 Mijn mooie Lexus 450h 2024

Robin74

Hoort erbij
12 apr 2018
79
17
8
Goedenavond,

Opnieuw zet ik mijn prachtige Lexus te koop.
Waarom? Omdat ik denk dat ik nóg een mooiere uitvoering kan vinden.

Het gaat om een Lexus RX 450h Plug-in, bouwjaar maart 2024 – werkelijk een plaatje om te zien.
De vraagprijs bedraagt € 69.500,-.

De auto is nieuw aangeschaft bij Lexus Duitsland en verkeert in uitstekende staat.
Ik rij al Lexus sinds mijn puberteit(2005) en dat was de mooiste een nieuwe IS 250...onovertrefbaar!
Mijn andere Lexus is nu een RZ uit 2024,

Bijlagen

• 2025.jpg
    2025.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 51
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    490,9 KB · Weergaven: 49
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 49
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 51
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    2,9 MB · Weergaven: 51
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 52
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    548,2 KB · Weergaven: 54
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 49
  • 2025.jpg
    2025.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 51
  • Geweldig
Waarderingen: Lustigson en Jvdn
Hoi @Robin74 , ik heb er geen belang bij. Maar uit nieuwsgierigheid is het een luxury of executive?

Zelf rij ik ook een prachtige zwarte RX 450h+ 🙂.

Mijn andere auto is een RZ 450 H. En ik wil een nieuwe RX i.p.v bovenstaande auto.
Mooi wagenpark dan, welke uitvoering van de RX heb je nu op het oog? Ik bedoel als je al een nieuwe F-Sport Design heb heb je al een van de mooiste uitvoeringen.

Ik wil toch een president line uitvoering. Overigens is het geen must. Maar alleen als ik de auto voor mij gewenst bedrag kwijt kan raken...

De President is ook wel heel erg fraai als je het mij vraagt. Maar je hebt nu ook zeker een erg mooie RX.

Klopt en bedankt. Velgen zijn nu eindelijk ook mooi onder de presidentline en er zitten wat extra's op wat prettig is zoals verwarming stoelen achterin en elektrische neerklapbare achterbank. Luxeproblemen, maar het zou wel leuk zijn als het lukt.

• Leuk
Waarderingen: Johno en HondaFan
Klopt en bedankt. Velgen zijn nu eindelijk ook mooi onder de presidentline en er zitten wat extra's op wat prettig is zoals verwarming stoelen achterin en elektrische neerklapbare achterbank. Luxeproblemen, maar het zou wel leuk zijn als het lukt.
Het is inderdaad een luxeprobleem maar ik rijd zelf (een ouder model welliswaar) ook een President om dezelfde redenen. Die elektrisch verstelbare en neerklapbare achterbank is zeker één van de pluspunten.

Ik wil toch een president line uitvoering. Overigens is het geen must. Maar alleen als ik de auto voor mij gewenst bedrag kwijt kan raken...
Ah herkenbaar, ik ben daarom ook blij dat ik de President Line heb van de NX, zitten enkele opties in die niet op de F-Sport Design zitten (maar wellicht wel extra bestelbaar zijn overigens)

Ik zit dit te lezen, en het is heel herkenbaar. Destijds voldeed de Executive mbt opties die ik graag wil en ook mbt gereden km (11270) voldeed het.

Ik wist destijds wat de president line heeft en bedenk mij achteraf dat het wel erg leuke opties zijn. Het is idd een luxe probleem want een executive of f sport is zeker geen straf. Ik maakte wel de grap onder vrienden dat mijn RX de "net niet RX" of "RX voor mensen met niet genoeg geld voor een fatsoenlijke auto" is. Ik las wel op overigens tegen wie ik die grap maak. Het is geen goedkope auto.

Overigens, mijn executive heeft achter geventileerde en verwarmde achterbank. Ik dacht dat het standaard was. Zelfs een rav4 plug in heeft een verwarmde achterbank.

In ieder geval ik hoop dat je hem kwijt raakt voor een goede prijs en een mooie president line kan kopen. Je kan ook overwegen wat jaren door te rijden en voor de volgende generatie te gaan. Dat is nu mijn plan. Ik wil over 2-3 jaar naar een president line, jong gebruikt kijken.

Als laatste, is het wellicht handig te vermelden dat een evt koper garantie heeft op de auto? Hij is Europees geleverd. Bij aankoop van een dergelijke bauto wil je toch graag enige zekerheden hebben.

• Leuk
Waarderingen: Johno
Goedemorgen.
Ja alle garantie(en ook onderhoud) is overgedragen aan een Lexus dealer in Nederland en is gewaarborgd.
Mijn vorige RX was ook een F sport, maar dan een premium. Dus President, maar dan in F sport versie. En tot op heden vond ik een President line geen optie vanwege de lelijke velgen. Maar dat is nu gelukkig gewijzigd. Dit is subjectief natuurlijk. Ja ik hoop ook op een transactie, zo niet dan rij ik gewoon verder! Wat ook geen straf is overigens.

Nog wel als toevoeging. indien garage toch overweging heeft om mijn auto aan te kopen.
Dan mag die garage ook gelijk de aankoop/transport van mijn eventuele nieuwe auto regelen in buitenland.

Als een bestaande Nederlandse dealer met een gigantisch niet te weigeren bod komt dan is dat natuurlijk ook o.k.

• Leuk
Waarderingen: HondaFan
Nog wel als toevoeging. indien garage toch overweging heeft om mijn auto aan te kopen.
Dan mag die garage ook gelijk de aankoop/transport van mijn eventuele nieuwe auto regelen in buitenland.

Als een bestaande Nederlandse dealer met een gigantisch niet te weigeren bod komt dan is dat natuurlijk ook o.k.
Je kan altijd proberen dealers aan te schrijven. Dat had ik ook gedaan toen ik 5 jaar geleden mijn 2016 RX wilde weg doen van 4-5 jaar oud. Het beste aanbod kreeg ik bij ADG Toyota Hoogeveen.

Ik ben ook door aanschrijven bij van Leussen in Zwolle terecht gekomen. Bij de dealer inruilen heeft mijn voorkeur, omdat het om een hoop geld gaat.

Bedankt voor je input. Maar ik had wat uitgezet ook bij ADG, maar afschrijving binnen 2 jaar vind ik te gortig.