Poll: Waar moet de komende meeting gehouden worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Natuurlijk onder voorbehoud of dit mogelijk is.
 

yorick

Nieuw hier
2 aug 2011
7
0
0
Ik ben nog niet op een lexus meeting geweest, maar als het hillegom is dan is het voor mij een kwartiertje rijden en dan lijkt het me wel leuk om eens even te komen kijken...
 

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Ik wil met plezier wel een meeting regelen bij mij voor de deur. Hieronder staan een aantal foto's die ik vandaag bij mij op kantoor boven uit 't raam genomen heb, dat is de beschikbare ruimte. Mijn terrein (of althans een deel ervan) zijn de vierkante betonplaten die je nog kan zien en daar zouden een auto of drie/vier kunnen staan.
Op zaterdagen is het erg rustig, deze foto's zijn vanochtend (vrijdag) genomen en op een zondag is het er helemaal uitgestorven, er woont verder bijna niemand en de weg waar ik aan zit loopt rond, geen doorgaand verkeer dus.

Voor deze dag kan ik een mooi prijsje maken om je vermogen te laten meten:
2wd zonder traction control / ESP of soortgelijke systemen:
?55,- (normale prijs ?75)
4wd en 2wd met traction control / ESP of soortgelijke systemen:
?80,- (normale prijs ?100)
Hierbij worden 3 runs gemaakt incl. Lambda meting via de uitlaattip, de dyno grafiek met daarop vermogen, koppel en Lambda, afgezet tegen het toerental worden gemaild, kan je ze de volgende dag hier meteen posten :mrgreen:

Het verschil in prijs zit 'm er in of ik 2 of 4 wielen op de dyno moet monteren.
Op een dag van 09:00 - 17:00 zou ik een auto of 6 - 8 kunnen meten.
Aanmelden op de dag zelf (gewoon naar me toe komen en zeggen dat je op de dyno wil) en op volgorde van aanmelden.

Verder kan ik voor koffie zorgen en wat sta-tafeltjes. Er is bij mij binnen genoeg ruimte om te schuilen mocht 't regenen en je kan natuurlijk ook altijd bij het meten op de dyno kijken mocht je uitgekeken zijn op het fraaie blikwerk buiten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heb je ruimte voor zo'n 40 autos? Misschien mogen we wat parkeerplaatsen van de buren gebruiken als we het op een zondag doen?
 

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Er zijn zo'n 40 parkeerplaatsen op de parkeerplaats op de foto's. Er kunnen ook nog wat auto's buiten de vakken staan en bij mij op 't terrein kunnen ook nog wel een stuk of 6-8 auto's staan, dus ik denk dat er wel voldoende ruimte is.
Het staat dan wel wat verspreid, maar is ook leuk om een beetje rond te wandelen, toch?

Op een zondag is het echt helemaal uitgestorven, dat zou wel de beste dag zijn.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik hoef dan geen dyno-run te doen. maar ik vind het aantrekkelijk klinken! :rulez:
waarschijnlijk heb je dan ook geen last van andere mensen die hun auto willen parkeren zoals bij de mac of dergelijke.
 

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Ik was toevallig vanmiddag nog even op de zaak en de parkeerplaatsen waren echt helemaal leeg. Ik moet natuurlijk nog wel toestemming vragen aan de diverse buren, het is weliswaar een openbaar terrein, maar wel pal bij hun panden voor de deur.

Ik ben ook bezig om te kijken of ik wat broodjes en soep kan regelen aangezien er geen eettentjes dichtbij zitten, wel tegen een kleine vergoeding, maar zeker veel goedkoper dan de Mac! ;)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Een soepie uit het zakkie is ook nog gezond h?, met die 200gr groente per kom .. of zoiets..
:mrgreen:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klinkt goed. Eerst eens kijken hoeveel mensen zich gaan aanmelden :)
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
moet ik nog reserveren voor het 5 gangen diner? rond 18:30 als dat uitkomt ..

;)
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
Buiten het feit dat het in de buurt is is, moet ik wel op Hillegom stemmen, anders krijg ik klop! :O


Even tussendoor... Waar haal je 40 auto,'s vandaan als er nu nog maar 16 gestemt hebben.. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.