Pro nano car en truck wash

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Mijn auto laten wassen bij pro nano car en truck wash te Emmeloord. Contact loos komt dus geen spons aan te pas. Kijk de foto's maar voor het resultaat. Super spul.
 

Bijlagen

  • photo5318.jpg
    photo5318.jpg
    175,3 KB · Weergaven: 40
  • photo5319.jpg
    photo5319.jpg
    187,2 KB · Weergaven: 39
  • photo5320.jpg
    photo5320.jpg
    138,3 KB · Weergaven: 41

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Als het zoals de youtube filmpjes is, is het "gewoon" een hogedrukspuit. Het wast beperkt schoon. Het is ook niet de meest gezonde ding voor je auto ( te hoge waterdruk) en zeker bij oudere auto's met eventuele schade en/of roest (of slecht gespoten). Hetzelfde geld voor lampen (denk voornamelijk aan zij/knipperlichten)
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Nee @zerOne, dit is wat anders. Kijk maar op zijn Facebookpagina. Hij heeft hier patent op aangevraagd. Hij is de enige in nl die dit doet. In een paar maanden tijd is hij booming aan het worden. Mensen zijn lyrisch over het resultaat. Zijn grootste klanten zijn vrachtwagenchauffeurs, die zijn nu veel minder tijd kwijt aan schoonmaken en nog vele malen mooier ook. Het legt ook een laag over de lak heen zodat die juis minder aangetast wordt. Maar goed, Kijk maar gewoon ff op Facebook, dat zegt genoeg.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Leuk reclame maken 👍🏻 het is alleen 1 uur rijden van Utrecht naar Emmeloord.
Het resultaat is natuurlijk alleen in het echt te beoordelen lijkt mij.
Op een foto met lage resolutie lijkt een wagen al snel mooi.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Reclame hoef ik niet te maken, is niets van mij bij. En sceptisch zijn mag maar het lijkt wel of er een beetje angst heerst want stel je voor dat het echt werkt. Ik heb het inmiddels zelf gekocht, kan ik zelf de auto wassen. Ik heb het ook gebruikt voor de douche en wc, wandtegels en vloertegels. Even mengen, opspuiten, afnemen en klaar. Nog nooit zo schoon geweest. Doe ermee wat je wil.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Er worden gewoon een aantal dingen door elkaar heen gehaald. Maakt het goed schoon ? Zeker wel. De Poolse CID Lines fabriek maakt niet per definitie slechte produkten. Net zo min dat andere fabrieken niet soortgelijke goede waterless wash produkten maken. Is het de toekomst ? Zeker wel met de aanscherpende gemeentelijke milieuregels. Is 'contactloos' beter als met de zachtste washmitt over je lak heengaan ? Zeker wel want contactwassen veroorzaakt nou eenmaal swirls en krasjes. Het produkt zelf en het proces blijft een vorm van wassen met daarnaast toegevoegde technologie om oleofoob (vuilwerend) en hydrofoob (waterafstotend) effecten te bewerkstelligen. Zijn er produkten met een langere standtijd en nog betere hydrofobe eigenschappen ? Zeker wel want dit contactloos wassen kan geen SiO2 coating verslaan die de tijd heeft gehad om zich daadwerkelijk te hechten aan de clearcoat. Heb je daar de tijd voor als jij een x aantal vrachtwagens hebt lopen waar tijd geld is ? Tuurlijk niet dus vanuit hun optiek is dit een snelle goede oplossing. Is een met aandacht voor detail gepolijste auto vele malen mooier VOORDAT je op welke manier dan ook gaat wassen ? Zeker wel. Kortom dit is geen slecht produkt voor de funktie waaraan het moet voldoen en op hetzelfde moment ook geen wonderprodukt.
Mijn twee centjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: mvraamsdonkIS300

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Als ik de goede feestboek heb, ik zie daar zowat een zwarte motorblok. En die wordt ingeschuimd en komt in het zilver/bijna chroom weer terug. Zelfde als bij wielen..
Voor mij betekend dat het spul zeer agressief is...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bluedeamon