Problem solved

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Even een edit. Ik heb dit uitgepraat met de dealer. Ze hadden wel een vervangende auto kunnen regelen, maar kennelijk had ik aangegeven dat ik zou wachten op de auto. Dat kan ik me iig niet herinneren, mar voor de anderen: geef bij het maken van je afspraak aan dat je vervangend vervoer wilt.

Mocht het inderdaad waar zijn dat ik dit had aangegevendan is 1 dag van tevoren vervangend vervoer aanvragen wel erg krap :p

So anyway, bij 30K beurt maar van tevoren aangeven.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Re: Waarom ik een boze brief naar Japan ga sturen..

beste allen,

rct is niet meer en minder dan service. dat men de rct vervolgens "afknijpt" in de kleine lettertjes is RED meteen komen te vervallen en blijft over: carpet treadment ofwel crap......

zover ik weet heb ik nog nooit hoeven te betalen voor service. dus service is altijd gratis ofwel daar heb je bij de aanschaf vd auto al voor betaald en betaal je voor bij de onderhoudsbeurt.

zoals we in meerdere reacties kunnen lezen is het gebruikelijk om een leenauto mee te krijgen ook al gaat het maar om een kleine beurt of reparatie. wat is gebruikelijk in de markt..... :roll: DUH ook ik ben niet ander gewend.

dat men niet steeds je vieze lexus komt halen en weer thuis gebracht wordt na een stevige beurt (groot of klein)gewassen en wel kan ik me iets bij voorstellen. kost aardig wat centjes.

maar zie hier dus op welke wijze ze dienen te bezuinigen! kleine lettertjes ;) die de hoge verwachting doet dalen naar het vriespunt.

laat deze haal en breng service wachterwegen en geef iedereen die HET WIL een leen auto mee en je bent klaar.. (wel de auto wassen he) everybody happy :D en noem het vervolgens

"DE service die je van iedere automerk mag verwachten service" :rulez:
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik heb het bij de aankop wel besproken de RCT. Werd mij duidelijk gezegd dat het alleen geldt voor onderhoud dat langer duurt dan 1 1/5 uur. Een kleine beurt is korter, dus dan geldt de regel niet. Zo simpel is het.

Robbert-Jan
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Allemaal leuk natuurlijk een kleine beurt in 1,5 uur.
Dan moeten ze wel direct aan je wagen beginnen als je op de afspraak aankomt.

Meestal is het zo dat de beurt misschien wel die 1,5 duurt maar dat je auto eerst een poos in de wachtrij staat.

Ik denk dat het niet echt een optie is om gedurende de beurt een kopje koffie/krantje te doen bij de dealer.
Geloof namelijk niet dat je met 1,5 uur weer buiten staat.

(wordt straks helemaal gezellig als die 2500 ct200 zijn uitgeleverd en service moeten hebben bij die 4 of dealers)

Tenzij je dus zin hebt om een dag vrij te nemen en gezellig bij de dealer te bivakeren ben je dus gewoon het bokje voor een huurauto.....

Zal eens bellen met de dealer, ben binnenkort ook aan de beurt voor de 15.000 beurt.

Groet,
BL
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
daar ben ik het niet helemaal mee eens... als je ziet dat het tijd is voor een beurt, en je belt.. gaat de dealer meestal niet zeggen "kom maar morgen langs, we hebben wel plek". Meestal zit er een week tussen en de dealer heeft ook een planning? Je auto staat wellicht in de wachtrij, maar voor de eerste beurt zullen ze niet naar zoveel kijken... en als er toch meer dingen zijn (wat jij hebt aangegeven... ) dan wordt er hier ook rekening mee gehouden...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Je zou bijvoorbeeld ook kunnen bellen als je die 15000 nadert, beetje voortschreidend inzicht heet dat, en ik moet ML ook gelijk geven. Iedereen heeft het druk. ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
maaaaarrr er is ook een situatie dat er dingen door de monteurs worden gevonden, die toch aandacht nodig hebben... soms wordt het dan verschoven naar een nieuwe afspraak (als het kan wachten dan...) maar als het langer moet duren, dan zou er wel vervoer voor je worden geregeld neem ik aan...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Tja weet je ik heb dat brobleem nooit in Breda, ze komen de auto gewoon halen bij elke scheet die ik laat, klinkt raar maar het is wel zo, dus ik heb deze problemen nooit meegemaakt en gemerkt. :rulez:
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Rom zei:
Tja weet je ik heb dat brobleem nooit in Breda, ze komen de auto gewoon halen bij elke scheet die ik laat, klinkt raar maar het is wel zo, dus ik heb deze problemen nooit meegemaakt en gemerkt. :rulez:

Laat er hier op het forum nou een algemene regel zijn die zegt: Gebruik geen... obscene, vulgaire ...taal, die in strijd is met de normen van goed fatsoen. :hi:
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Maistah zei:
Nou nou.. 'scheet'.. is dat nou zo erg om te posten?

Laten we dit topic maar gaan sluiten

Dat moet je zelf weten, want je bent de moderator. Maar waarom mijn post je daartoe brengt, begrijp ik niet. Ik denk alleen maar dat je het ook anders kan verwoorden. Dat mag ik toch wel zeggen? Er stond een levensgrote smiley achter dus daaruit kan je begrijpen dat ik er niet echt wakker van lig. Wie weet, zeg ik het ook wel 200 keer per dag, maar in beschaafd gezelschap (en daar reken ik dit forum ook bij :D ) zou ik het niet zeggen. That's all, folks.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
postbuz zei:
Maistah zei:
Nou nou.. 'scheet'.. is dat nou zo erg om te posten?

Laten we dit topic maar gaan sluiten

Dat moet je zelf weten, want je bent de moderator. Maar waarom mijn post je daartoe brengt, begrijp ik niet. Ik denk alleen maar dat je het ook anders kan verwoorden. Dat mag ik toch wel zeggen? Er stond een levensgrote smiley achter dus daaruit kan je begrijpen dat ik er niet echt wakker van lig. Wie weet, zeg ik het ook wel 200 keer per dag, maar in beschaafd gezelschap (en daar reken ik dit forum ook bij :D ) zou ik het niet zeggen. That's all, folks.

Hahaha, nee, dat was het niet. Het probleem is opgelost, dus we hoeven niet meer verder te discussieren hier. Vandaar ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.