procell stelt zich voor

procell

Nieuw hier
25 dec 2011
10
0
0
Metalfreak zei:
Als ik het zo zie, is het maar goed dat ik je voor ben geweest bij de mijne in het begin van het jaar ;)

Die van mij komt niet ver van Noord-Limburg vandaan (in de buurt van Nijmegen), heeft een (gelukkig afneembare) trekhaak, is een Sport en is zwart...

Ja zo kun je het ook bekijken, maar toen was ik nog niet op zoek.
Kon alleen geen foto's van je auto vinden?

Maar vindt er wel een hoor, in heel Nederland staan er een paar die hieraan voldoen.
En als er geen trekhaak onder zit, hobby ik deze er zelf wel onder.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Heb trouwens weer een mooie gevonden, maar denk dat ie al verkocht is omdat de nieuwe tenaamstellings datum 03-11-2011 is.
Dit kan de datum zijn waarop hij op bedrijfsnaam is gezet, zou mooi zijn, dan heb je in ieder geval geen auto die al jaren niet heeft gelopen.
 

procell

Nieuw hier
25 dec 2011
10
0
0
KWP zei:
Heb trouwens weer een mooie gevonden, maar denk dat ie al verkocht is omdat de nieuwe tenaamstellings datum 03-11-2011 is.
[quote:22bj54nn]


Dit kan de datum zijn waarop hij op bedrijfsnaam is gezet, zou mooi zijn, dan heb je in ieder geval geen auto die al jaren niet heeft gelopen.
[/quote:22bj54nn]

Hij is nog niet verkocht, de eigenaar heeft een tijdje in het buitenland gewoond, toen is de auto overgeschreven op een familielid en geschorst en na terugkomst weer overgeschreven en te koop gezet.
Dus de auto heeft een tijdje niet gereden vermoedelijk.
Beetje raar verhaal maar ga deze toch eens bekijken.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
inderdaad een apart verhaal maar een kijkje nemen kan altijd geen kwaad
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Goed op de remschijven letten, na een tijdje staan (buiten) gaat dit roesten en soms is het te ver heen om schoon te remmen. Wat ook wel een goed punt is ter controle is mosvorming in rubbers en randjes. Als er veel mos te zien is, is de kans groot dat ie lang stil heeft gestaan.