Proefrit met een lexus is200 Automaat

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Beste Lexus forum leden.

Na mijn auto crash van ruim een half jaar geleden met mijn is200 handbak, ben ik toch wel weer steeds serieuzer op zoek naar een nieuwe is200.

In een ander topic heb ik jullie mening al gevraagd over de keuze voor een handbak of automaat.

Gezien het prestatie verschil tussen de handbak en de automaat twijfel ik toch nog erg welke ik zou moeten nemen.

Nu hebben vele forum leden hier hun eigen mening over en blijft het lastig om de keuze te maken zonder eigen ervaring.

Nu mijn vraagje, is er hier op het forum iemand die een lexus is200 automaat rijd? En is het mogelijk om een stukje mee te rijden? Pas dan kan ik het zelf ondervinden.

Ik kom zelf uit Midden Brabant dus het zou nog mooier zijn als er iemand enigszins in de buurt woond...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
staat er niet toevallig IS200 aut in de buurt te koop?

kan je gelijk een proefrit zelf maken toch i.p.v. meerijden :)
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Ik woon in Kortenhoef (bij Hilversum), en heb een IS 200 Executive automaat.
Die ik ga verkopen, dus dan kun je twee vliegen in ??n klap slaan.. ;-)

Een automaat is heerlijk om mee te rijden (denk aan file rijden, het even terugschakelen wanneer je gaat inhalen op de snelweg.. heerlijk!), het enige nadeel is het iets grotere verbruik.
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Wat zijn precies de eigenschappen van de auto?

Heb je foto's?


Een proefrit bij een garage is natuurlijk ook een optie, alleen vindt het persoonlijk niet zo fair om een auto van een garage hiervoor te "misbruiken"...
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Het wordt toch een schakelbak, ik heb ook al een mooie op het oog...

ik hoop me snel ook weer een lexus rijder te kunnen noemen...
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Jaa!

Ik ben weer Lexus rijder!

Ik heb een is200 Sport gekocht in Duitsland, nu nog invoeren, platen er op en rijden!

Ik zal foto en details later nog met jullie delen ;-)
 

dennisb

Actief
19 apr 2011
101
1
18
Dat weet ik nog niet hoor....

Maar foto's komen er aan... kenteken is onderweg.... ik hoop hem morgen te krijgen maar ben bang dat het dinsdag wordt.