Promovideo CT

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hier de promotie video van de CT200h:

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9zgxwLlODM8&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9zgxwLlODM8&hl=nl_NL&fs=1&color1=0x2b405b&color2=0x6b8ab6" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Leuke auto. Misschien ooit leuk voor weekend gebruik bij slecht weer als de dan klassieke LS droog moet blijven :lol: :D
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Whahaha, het hoeft niet altijd snel hoor :wink: ik word eerder gestoord van alle brandstof bonnen 8O

Ik had vorig jaar trouwens ook maar voor ?97,- aan verkeersboete's, dus....

Niet door vertellen hoor, dan krijg ik klapjes van alle Amerikanen liefhebbers, maar mijn droom is nog altijd de 1UZ-FE van m'n sloper in mijn Cadillac Seville te lepelen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jajaja :) Downsizen kan ik niet :) daarom wil ik geen v8! Want dan wil ik nooit meer kleiner! Ik zal ook nooit meer een wasdroger in mijn auto willen (4 cilindertje) ongeacht de "vette" prestaties die ze kunnen leveren, ze zijn gewoon te nerveus.

Maar goed, ik ben langzaam al aan het kijken wat de opvolger van mijn auto gaat worden :) Of de X6 3.5D of de RX450h. Ik weet het, ik weet het BMW, maar dan wel eentje die de meeste niet mooi vinden!

Ik vertel niets door. Stel je voor dat je die hillbilly's ;) achter je aan krijgt!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Downsizen gaat wel hoor, je moet alleen wel die 8 cilinder in de garage houden voor pretritjes :lol: moest vandaag weer tanken ? ?113,- :?
en vervolgens er achter komen dat ik 1 op 5.5 heb gereden....Gelukkig rijd de LS niet veel

Die kunnen me dan waarschijnlijk niet meer bijhouden :wink: