Radio Lexus IS200

Pauloosterlaak

Nieuw hier
24 mrt 2020
9
1
3
Goeiemorgen,

Ik ben in het bezit van een Lexus IS200 2003, het is nog steeds een super auto!
Het enigste wat af en toe vervelend is, is dat de radio gigantisch stoort, zo erg dat je denk, laat ik maar een aftermarket radio kopen..... maar ik zeg altijd, er gaat niks boven origineel dus dit willen we niet.
Zijn er mensen die hier ook ervaringen mee hebben gehad en die dit probleem hebben opgelost? Zo ja hoe?

Ik hoor het graag!
Thnx
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.117
4
826
113
Je zegt niet wat voor storing het is, motor of gewoon slecht ontvangst?
Als je de auto in ACC zet is de storing er dan ook? Zo ja ligt het vermoedelijk aan je antenne(kabel).
Bij mijn GS zat de coaxplug los in de headunit, even aangedrukt en alles werkte weer prima, kan ook een geoxideerd contact zijn.

Indien de storing alleen maar optreedt als de motor loopt is het waarschijnlijk de bobine.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pauloosterlaak

Pauloosterlaak

Nieuw hier
24 mrt 2020
9
1
3
Je zegt niet wat voor storing het is, motor of gewoon slecht ontvangst?
Als je de auto in ACC zet is de storing er dan ook? Zo ja ligt het vermoedelijk aan je antenne(kabel).
Bij mijn GS zat de coaxplug los in de headunit, even aangedrukt en alles werkte weer prima, kan ook een geoxideerd contact zijn.

Indien de storing alleen maar optreedt als de motor loopt is het waarschijnlijk de bobine.
Het is inderdaad slecht ontvangst, ik heb de headunit er al eens uitgehaald en alles nagelopen maar dat heeft helaas niks geholpen. Ik zal eens opletten wanneer ik er wel last van heb en wanneer niet, ik heb er nooit op gelet of hij alleen stoort als de moter draait.
Thanks!