radio vervangen

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Hallo,

Ik heb een nieuwe radio en heb gekeken op het forum hoe ik hem moet demonteren: viewtopic.php?f=63&t=1260

Ik heb echter geen navigatie/schermpje bovenop. Ik heb daar een plaatje, maar die krijg ik er niet af.
Weet iemand hoe dat moet, voordat ik iets kapot maak.

Groet,
Bierfles
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Het plaatje op de bovenkant kan je meestal gewoon laten zitten.
Probeer het bovenste deel van je dashboard (waar normaal het scherm op zit) gewoon naar voren te trekken.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
RoelVB zei:
Het plaatje op de bovenkant kan je meestal gewoon laten zitten.
Probeer het bovenste deel van je dashboard (waar normaal het scherm op zit) gewoon naar voren te trekken.

Ja, er zijn voor de IS200 geloof ik drie varianten dashboard gebruikt die allemaal hun eigen manier hebben om gedemonteerd te worden... Ik heb ook zitten kloten om het vilt eruit proberen te krijgen om er later achter te komen dat dat helemaal niet kan en ook niet nodig is. Bij sommige modellen is dat dan weer wel nodig. Je kunt het naar je toe trekken door de zijkanten vast te pakken en naar je toe proberen te schuiven. Je duimen zet je daarbij op het verwarmingspaneel. Onderste bakje waar je TC Off en Snow knopje zitten, is ook erg lastig. Je moet het een beetje omhoog duwen en los trekken, maar je hebt niet echt een goed punt waar je die kunt vastpakken.
 

Bierfles

Nieuw hier
13 jul 2010
22
0
0
Het is gelukt, radio is vervangen.

Ik had nog een radio (met werkende CD wisselaar) te goed van de garage waar ik de auto gekocht heb in september. Eindelijk heb ik hem gekregen.