Radio

16 dec 2009
117
0
16
Heren,

Na de IS200 gister te hebben opgehaald was de radio netjes volgens afspraak vervangen en leek deze het juist te doen. Helaas stopte wij een orginele cd in de wisselaar en deze gaf daarna na wat geluiden van tandwieltjes direct ERR3. Ik heb heel het internet al afgestruind en het lijkt dat dan de wisselaar stuk is.

Heb hierna nog wat dingen geprobeerd zoals een zachte tik tegen de zijkant van de unit en de zekering getrokken zodat de radio een Restart/reboot doet. Helaas geeft de radio nu aan dat er 6 cd's inzitten, maar er zit er volgens ons maar 1 in. Iemand tips en dergelijke om A) de CD te verwijderen uit de speler. B) een adapter te kopen voor de IPOD aansluiting of iets dergelijks.

Ik heb namelijk nog geen mooie 2din plaatjes gezien die naar mijn mening mooi en horen bij de lexus!

MVG

Ronald Veen
 
16 dec 2009
117
0
16
Alor zei:
Tja..bekent verhaal met die radio's
In mijn IS200 was ie ook een keer kapotgegaan (ERR3) en heb in de garantie nog een nieuwe gekregen.

Ik zal eens zoeken want er zijn wel pasklare frontjes waar je een dubbel din in kan zetten op de plaats van je radio nu.

hoe bedoel je zoeken heb je er nog een, en hoe zit het met een ipod aansluiting? waar kan ik die vinden
 
16 dec 2009
117
0
16
Jelmer zei:
http://www.rondevries.nl/

en dan onder 'auto-specifiek'

ik heb het gevonden, hebben jullie ervaringen met deze 2din frame's. Staan ze netjes in het dashboard of zit er wezelijk kleuren verschil in, heb ze ook uit engeland gezien via ebay en komen rond de ?16 euro uit.

Heeft een van jullie wel eens de radio uit de is200 gedemonteerd, of beter gevraagd heeft een van jullie een werkplaats handboek die jullie niet meer gebruiken? want dan wil ik zelf alles gaan demonteren is me bij mijn vorige auto ook gelukt, dus waarom bij deze niet.
 

Pablo

Nieuw hier
29 dec 2009
5
0
0
Radio err3

Radio err3

hallo, het err3 probleem heb ik ook gehad. was te prijzig om de radio te repareren. heb toen een ipod usb adapter van gromm gekocht. ik heb deze echter nooit gebruikt omdat ik heb besloten een pioneer F900BT erin te doen. was een flinke klus omdat ik de marklevinson installatie had, dwz met losse versterker achter het handschoenenkastje. de grom is makkelijk te instaleren, gewoon een stekkertje achter in de radio. ik heb hem nog liggen
 

is250-09

Hoort erbij
6 mrt 2009
74
0
0
je kunt ook de vml van vaistech inbouwen.
- gelijk usb aansluiting voor usbstick en IPOD
- eventueel met harddisk.

Zelf heb ik deze ook en bevalt super.(foto's staan op dit forum)
- leuke optie is dat je niet meer op I AGREE hoeft te klikken.
 
27 jul 2011
207
1
0
Re: Radio err3

Pablo zei:
hallo, het err3 probleem heb ik ook gehad. was te prijzig om de radio te repareren. heb toen een ipod usb adapter van gromm gekocht. ik heb deze echter nooit gebruikt omdat ik heb besloten een pioneer F900BT erin te doen. was een flinke klus omdat ik de marklevinson installatie had, dwz met losse versterker achter het handschoenenkastje. de grom is makkelijk te instaleren, gewoon een stekkertje achter in de radio. ik heb hem nog liggen

Misschien erg laat, maar heb je die grom module nog in je bezit?
 
27 jul 2011
207
1
0
Ze vroegen er 350 euro voor...

Bedankt voor de How To! Zo te zien moet ik het zelf kunnen met een beetje geduld. Heb trouwens geen navigatie dus moet het matje loshalen lijkt me dan.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Niet alleen het matje, de luchtroosters gaan ook mee. Voorzichtig, naar je toe (en iets omhoog) trekken. Kost iets kracht. Dus roosters omhoog laten blazen, zogenaamd en daar vastpakken.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
zo dat is aardig aan de prijs ja! maar zonder navi is het matje en de ventilatie die er zit een geheel die wordt vastgehouden met 4 clips.
 
27 jul 2011
207
1
0
jeroen zei:
zo dat is aardig aan de prijs ja! maar zonder navi is het matje en de ventilatie die er zit een geheel die wordt vastgehouden met 4 clips.
Ok, ik ga het gewoon proberen. Het setje komt komende week binnen dus ga er volgens weekend de tijd voor nemen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
succes! het is goed te doen hoor!
vergeet alleen niet alle stekkers + antenne weer aan te sluiten!
was ik van de week vergeten had opeens geen radio meer :redface2:
 
27 jul 2011
207
1
0
jeroen zei:
succes! het is goed te doen hoor!
vergeet alleen niet alle stekkers + antenne weer aan te sluiten!
was ik van de week vergeten had opeens geen radio meer :redface2:


Ai, moet de boel weer uit elkaar.. Zal er op letten, thanks voor de tip