Radio

16 dec 2009
117
0
16
Heren,

Na de IS200 gister te hebben opgehaald was de radio netjes volgens afspraak vervangen en leek deze het juist te doen. Helaas stopte wij een orginele cd in de wisselaar en deze gaf daarna na wat geluiden van tandwieltjes direct ERR3. Ik heb heel het internet al afgestruind en het lijkt dat dan de wisselaar stuk is.

Heb hierna nog wat dingen geprobeerd zoals een zachte tik tegen de zijkant van de unit en de zekering getrokken zodat de radio een Restart/reboot doet. Helaas geeft de radio nu aan dat er 6 cd's inzitten, maar er zit er volgens ons maar 1 in. Iemand tips en dergelijke om A) de CD te verwijderen uit de speler. B) een adapter te kopen voor de IPOD aansluiting of iets dergelijks.

Ik heb namelijk nog geen mooie 2din plaatjes gezien die naar mijn mening mooi en horen bij de lexus!

MVG

Ronald Veen
 
27 jul 2011
207
1
0
Viel inderdaad prima te doen. Maar zal je net zien, heb ik het boutje er bijna in. Valt ie in het dashboard en kan er met geen mogelijkheid meer bij. Hoop dat het niet gaat rammelen ergens anders moet ik de hele boel uit elkaar gaan halen en dat wordt geen pretje.... Morgen even een boutje bij de praxis halen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
cd speler zat inderdaad bij bepaalde modeljaren andersom ja :p deels van de facelift als ik me goed kan herrineren :
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Johnlexusis200 zei:
Dat is trouwens gek, ik zie dat mijn cd speler onder zit en de tape boven. Op de how to foto's is het precies andersom :-0


Er zijn in totaal 6 types audio?s voor de IS 1, niet allemaal in NL geleverd maar er zijn dus wel wat verschillen.



gr. koen
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
je heb met de is 1 ook nog een SSS systeem toevallig achtergekomen het Super Sound System denk voorloper ML systeem het SSS systeem heeft de externe versterker toevallig heb ik die erin zitten met de cd lade boven je kan weer niet een gewone radio aansluiten op het sss systeem mbt uitgangen luidsprekers sss heeft er eentje meer word er in de wandelgangen gezegd, btw op marktplaats bieden ze een grom aan voor 50 euro