Ziet het er zo uit, de raambediening?Zekering is goed en raamvergrendeling weet ik niet of die ingeschakeld is ..? En je dat kan zien
ImZiet het er zo uit, de raambediening?
Bekijk bijlage 182363 Bij mijn auto (en de meeste Lexussen) knopje linksonder: als die ingedrukt is, kan je de ramen NIET bedienen…
Probeer het eens. De twee knopjes rechtsonderin is voor de DEURvergrendeling. LINKSonderin de raam-ont/vergrendeling.
dit zijn van de nieuwe type ik heb type 400h van 2007Ziet het er zo uit, de raambediening?
Bekijk bijlage 182363 Bij mijn auto (en de meeste Lexussen) knopje linksonder: als die ingedrukt is, kan je de ramen NIET bedienen…
Probeer het eens. De twee knopjes rechtsonderin is voor de DEURvergrendeling. LINKSonderin de raam-ont/vergrendeling.
Top ik ga kijken alvast bedanktWerkt deze link?
Handleiding Lexus RX 400h (2007)
Handleiding voor Lexus RX 400h (2007). Bekijk en download de pdf in het Nederlands en/of Engels. Dit product heeft 13 veelgestelde vragen, 0 comments en heeft 6 stemmen met een gemiddelde score van 67/100.handleidingkwijt.com
Op pagina 50 staat het paneel. Is deze hetzelfde als bij jou?
Probleem gevonden is toch de zekering de verlichting knoppen van de deuren zijn uit morgen ff langs de garage nogmaals bedankt voor de tip..Top ik ga kijken alvast bedankt