Ramen

Welkom op het forum! We stellen het op prijs als je je voorstelt en vinden het leuk als je wat foto’s van je Lexus zou willen plaatsen.

Zou je wat meer willen vertellen over je vermeende probleem dan dit? Wat heb je gedaan? Wat heb je geconstateerd? Welk modeljaar betreft het? Heb je ergens (technisch) advies ingewonnen hiervoor?

• Leuk
Waarderingen: Johno
Alle eerste bedank voor het accepteren bij de forum..🙏🏼ik ben Harry ondernemer ik rij sinds een maand in een Lexus 400h bj. 2007 geweldige auto altijd eentje wilde hebben.
Sinds een week geleden problemen met de ramen van de Lexus die gaan niet open zomaar uit niets..!

Ik denk dat meer info handig is, kun je de ramen bedienen bij de andere deuren? Of werkt het alleen niet bij de bestuurdersdeur?
indien het alleen niet werkt bij de bestuurdersdeur, kun je de spiegels nog bedienen? Zo nee dan is het misschien een slechte aarddraadje of contact. Of er is iets mis met het schakelpaneel.

Werkt het niet met de knoppen op de andere deuren, dan zou ik ook een zekering verdenken.
Zekering 47, 48 en 79, zekeringkast onder de stuurkolom.
Bron ClubLexus

• Leuk
Waarderingen: Icang
Zekering is goed en raamvergrendeling weet ik niet of die ingeschakeld is ..? En je dat kan zien
Ziet het er zo uit, de raambediening?
raambediening lexus - Google Zoeken.png
Bij mijn auto (en de meeste Lexussen) knopje linksonder: als die ingedrukt is, kan je de ramen NIET bedienen…
Probeer het eens. De twee knopjes rechtsonderin is voor de DEURvergrendeling. LINKSonderin de raam-ont/vergrendeling.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Bekijk bijlage 182363 Bij mijn auto (en de meeste Lexussen) knopje linksonder: als die ingedrukt is, kan je de ramen NIET bedienen…
Probeer het eens. De twee knopjes rechtsonderin is voor de DEURvergrendeling. LINKSonderin de raam-ont/vergrendeling.
Im
Bekijk bijlage 182363 Bij mijn auto (en de meeste Lexussen) knopje linksonder: als die ingedrukt is, kan je de ramen NIET bedienen…
dit zijn van de nieuwe type ik heb type 400h van 2007

Werkt deze link?

Op pagina 50 staat het paneel. Is deze hetzelfde als bij jou?

• Leuk
Ja en dan maar hopen dat het inderdaad een slechte zekering was... het komt ook voor dat er een goede reden is waarom de zekering smelt en dan is er een echt probleem.

• Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h