Beste medelexusleden,
Ik ben nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren en of je dit hier op het forum wilt delen, meningen zijn dus welkom.
Het naar links of naar rechts trekken op de snelweg men zegt dat bijvoorbeeld een snelweg (altijd) rechts lager ligt dan links klopt dat?
Hoort een goed uitgelijnde auto hoe dan ook kaarsrecht te gaan op een windvrije en zo goed als rechte snelweg?
Is een lexus is250 met achterwielaandrijving moeilijker uit te lijken dan een voorwielaandrijver?
Zijn bredere banden 245-40-18 achter en 225-40-18 voor, zoals in mijn geval gevoeliger voor trekken?
Wat is er in mijn geval gebeurt/aangepast: nieuwe velgen 18inch 8.5j, nieuwe voorbanden Michelin pilot super sport, achterbanden zo goed als nieuw heb ik overgezet vanaf mijn vorige velgen ook Michelin pilot super sport. Uiteraard is de auto uitgelijnd en alle banden zijn gecheckt op trekken.
Wat merk ik nu met de nieuwe velgen/banden in de meeste gevallen neigt de auto naar rechts dit is echter alleen op de snelweg met (oud) asfalt? Met nieuw asfalt gaat i meest mooi rechtdoor? Op een provinciale weg (80km) over het algemeen rechtdoor.
Dus hoe is jullie rechtdoor stabiliteit? Ben benieuwd!
Groet Antwan
Ik ben nieuwsgierig hoe jullie dit ervaren en of je dit hier op het forum wilt delen, meningen zijn dus welkom.
Het naar links of naar rechts trekken op de snelweg men zegt dat bijvoorbeeld een snelweg (altijd) rechts lager ligt dan links klopt dat?
Hoort een goed uitgelijnde auto hoe dan ook kaarsrecht te gaan op een windvrije en zo goed als rechte snelweg?
Is een lexus is250 met achterwielaandrijving moeilijker uit te lijken dan een voorwielaandrijver?
Zijn bredere banden 245-40-18 achter en 225-40-18 voor, zoals in mijn geval gevoeliger voor trekken?
Wat is er in mijn geval gebeurt/aangepast: nieuwe velgen 18inch 8.5j, nieuwe voorbanden Michelin pilot super sport, achterbanden zo goed als nieuw heb ik overgezet vanaf mijn vorige velgen ook Michelin pilot super sport. Uiteraard is de auto uitgelijnd en alle banden zijn gecheckt op trekken.
Wat merk ik nu met de nieuwe velgen/banden in de meeste gevallen neigt de auto naar rechts dit is echter alleen op de snelweg met (oud) asfalt? Met nieuw asfalt gaat i meest mooi rechtdoor? Op een provinciale weg (80km) over het algemeen rechtdoor.
Dus hoe is jullie rechtdoor stabiliteit? Ben benieuwd!
Groet Antwan