Rechter spiegel en raam?

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Goedenavond,

Ik kan mijn rechter raam niet meer bedienen vanaf de bestuurderskant en de rechter spiegel klapt niet meer in? Ik kan het spiegeltje zelf nog wel bedienen. En kan het raam rechts vanaf de passagier zijde wel bedienen? Uiteraard het boekje doorgelezen maar daar vind ik alleen maar meervoud spiegels en ruiten? Er staat dus nergens rechter buiten spiegel? Van uitgaande dat het een zekering is.

Wellicht weet 1 van jullie wat?

Groet Antwan.
 

Martijn

Actief
5 apr 2015
196
11
0
Ik zou echt even je kabelboom controleren van de auto naar de deur.
Als er een zekering springt moet er ook ergens kortsluiting zijn.
Misschien dat er een stekker los zit ik zou even je deurpanneel eraf halen is 5 minutjes werk
 

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Check deze link (PDF) vanaf pag. 313 - 314 - 316; http://drivers.lexus.com/t3Portal/do.../sec_04_03.pdf

Daar zie je een overzicht met zekeringen voor rechts en links spiegels etc. Mogelijk is dat van toepassing.

Bedankt!!

Het was zekering nr 13 daar zat een 7,5 ampere in terwijl deze 20 moet hebben.Spiegel klapt weer in maar raam gaat nog steeds niet naar beneden vanaf de bestuurders zijde? Merkwaardig?
 

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
Ik zou echt even je kabelboom controleren van de auto naar de deur.
Als er een zekering springt moet er ook ergens kortsluiting zijn.
Misschien dat er een stekker los zit ik zou even je deurpanneel eraf halen is 5 minutjes werk

Heb ff gekeken naar het deurpaneel maar ja jij bent wellicht handig maar ik begin hier niet aan:D evengoed dank!
 

Martijn

Actief
5 apr 2015
196
11
0
7,5 ampere is wel weinig ja :b
Kun je niey samen met youtube je deurpaneel eraf halen dan kun je ook meter of er spanning op je raammotor komt ?
 

Antwan

Hoort erbij
20 dec 2015
73
3
8
7,5 ampere is wel weinig ja :b
Kun je niey samen met youtube je deurpaneel eraf halen dan kun je ook meter of er spanning op je raammotor komt ?

Heb niet goed gekeken blijkbaar? Zekering nummer 3 OBD 7.5 ampere Diagnosesysteem was er uit geklapt? Als ik daar een nieuwe zekering in stop werkt de spiegel weer. Ik heb alleen nog maar 15 ampere zekeringen dus die heb ik er weer uit gehaald. Morgen maar ff nieuw halen.
Zekering nummer 2 DOOR DL Centrale portiervergrendeling had ik per ongeluk ook verwijderd, maar deurvergrendeling blijft gewoon goed werken ook met afstandsbediening dus blijf er verder maar van af??

Het deurpaneel ga ik niet aan beginnen waarschijnlijk breekt er van alles af met mijn onkunde.