Regionale meetings

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Misschien is het een leuk idee om de meetings vaker regionaal te gaan doen, i.pv. dat iedereen de hele tijd door het land moet rijden, kunnen we ook wat regionaler en vaker iets gaan inplannen. Wel natuurlijk op andere data zodat de echte die hards kunnen blijven rondcrossen :)

Misschien kunnen we zo iets structureels doen. Hoe denken jullie daar over?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hmmmm dat kan :p maar voor mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar het is :D ook al moet ik naar het buitenland :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
hahaha precies :)

zolang je het maar niet te gek gaat maken, dan kan er opzich niet veel gebeuren.
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Denk je Alan dat er meerdere mensen hier iets in zien. Om erheen te gaan bedoel ik :)
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
daar is ook een int. toyota treffen mischien is dat ook leuk om te combineren
en er zijn hele mooie tourritten daar of op de heenweg een mooie tourtocht.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik zeg, doen! :D

Even laten zien wat onze zware comfort bommen kunnen!




gr. koen
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ik vindt het ook wel gaaf .
alleen mijn auto gaat geen circuit op niet hier en niet daar .
daarvoor ben er een beetje te zuinig op .
en denk eraan circuit rijden is op eigen risco geen verzekering die da dekt .
maar wil wel mee for the fun en gezelligheid
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Je moet er wel verzekerd zijn het is tenslot een tolweg.
Maar de eene verzekering dekt het wel en de andere niet. Kan me voorstellen dat vangrail niet wordt vergoed. maar aanrijdingen wel.

Gewoon hopen dat je het niet nodig heb en niet pushen. Die bmw's hou je toch niet bij.

En gewoon erheen gaan en er is geneog te zien en te doen.

Hoe gaan we dit opzetten? voor de voorjaars meeting of erna?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
ligt er idd aan wat voor bmw's :)

Maar wil gelijk heb je hoor, ik ben ook te zuinig voor mijn auto, maar mochten jullie echt iets willen regelen op de nurburgring, dan kan je het beste een nieuwe topic aanmaken, want volgens mij praten we nu niet meer zo regionaal :)
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
ik heb dan wel een oude barrel maar waag me daar ook niet aan , ben er ook wel zuinig op en om ff voor de fun daar staan te kijken hoe het eventueel mis zou kunnen gaan , dat er een of andere randdebiel 1 van ons snijd en in de vangrail land dan komt dat niet goed
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Goed, mijn collega had interesse om te komen met de RS6....

Maar hoe we ingodsnaam van regionale meetings naar een dagje Nurburgring komen, mag god ook echt weten!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb geen auto die daartoe is opgewassen :roll:

... ben wel aan het 'sparen' :mrgreen:
 

robert

Nieuw hier
9 apr 2011
23
0
0
lijkt mij ook leuk om naar 16 jaar weer eens terug te keren naar de nurenburgring er moet veel zijn veranderd,alleen de gekken wagen zich nog steeds op het circuit maar ik kijk er liefe naar ook leuk!