- 27 jul 2015
- 41
- 0
- 0
Zijn de klauwen van de IS300 nou even groot als die van de IS200? Dus ook zelfde zuigers etc.
Ik zie namelijk op plaatjes met (zogenaamd) IS300 precies dezelfde klauwen als op mn 200.
Dit omdat ik competition spec schijven en pads ga aanschaffen (is al een prijs etc. afgesproken maar ik monteer ze toch nog niet) en als dat dus in dezelfde klauwen etc. gaat als de IS300 moet ie echt keihard remmen.
Als deze wagen nog leeft na mijn studie zou ik er namelijk best mijn eerste grote project van willen maken, 2jz niet uitgesloten. En dan zou er dus zelfs een 2jz(-gte) in kunnen zonder meteen de remmen aan te pakken? Ik wil er natuurlijk dan wel een big brake kit op, maar niet gelijk noodzakelijk als ik me inhoud...
Maar dit is allemaal speculatie
Zijn de IS300 remmen hetzelfde als die van de IS200, iig de klauwen en zuigers?
Ik zie namelijk op plaatjes met (zogenaamd) IS300 precies dezelfde klauwen als op mn 200.
Dit omdat ik competition spec schijven en pads ga aanschaffen (is al een prijs etc. afgesproken maar ik monteer ze toch nog niet) en als dat dus in dezelfde klauwen etc. gaat als de IS300 moet ie echt keihard remmen.
Als deze wagen nog leeft na mijn studie zou ik er namelijk best mijn eerste grote project van willen maken, 2jz niet uitgesloten. En dan zou er dus zelfs een 2jz(-gte) in kunnen zonder meteen de remmen aan te pakken? Ik wil er natuurlijk dan wel een big brake kit op, maar niet gelijk noodzakelijk als ik me inhoud...
Maar dit is allemaal speculatie
Zijn de IS300 remmen hetzelfde als die van de IS200, iig de klauwen en zuigers?