Dietrich
Actief
- 16 mrt 2018
- 281
- 116
- 43
Wij zijn net terug van een rondje DLD, Zwitserland, Italië, Friedrichshafen (Bodensee) met onze UX250h.
De kleine Lexus heeft zich heel erg netjes gedragen, het rijd gewoon voortreffelijk, en heel erg zuinig. Van 'n tankbeurt tot de volgende was het zelfs 1 op 22,7.
Terug vanaf Friedrichshafen naar Nederland was het de gebruikelijke Stau ellende, 668km in 11 uur ofzo.
Gemiddelde snelheid 61,7 km per uur. In het land met de snelste snelwegen kom je maar amper vooruit, en door al die opstoppingen en ongelukken zit je dan op 1 op18,7 qua verbruik. Ook prima cijfers hoor, maar dat verkeer in Duitsland is gewoon moordend voor dat verbruik.
Mijn broer met zijn Tucson die ook wel dit soort tripjes rijd vraagt zich wel af hoe wij op die 1 op 22,7 komen want hij moet moeite doen om met 1,5 liter motor op 1 op 13 uit te komen.
De kleine Lexus heeft zich heel erg netjes gedragen, het rijd gewoon voortreffelijk, en heel erg zuinig. Van 'n tankbeurt tot de volgende was het zelfs 1 op 22,7.
Terug vanaf Friedrichshafen naar Nederland was het de gebruikelijke Stau ellende, 668km in 11 uur ofzo.
Gemiddelde snelheid 61,7 km per uur. In het land met de snelste snelwegen kom je maar amper vooruit, en door al die opstoppingen en ongelukken zit je dan op 1 op18,7 qua verbruik. Ook prima cijfers hoor, maar dat verkeer in Duitsland is gewoon moordend voor dat verbruik.
Mijn broer met zijn Tucson die ook wel dit soort tripjes rijd vraagt zich wel af hoe wij op die 1 op 22,7 komen want hij moet moeite doen om met 1,5 liter motor op 1 op 13 uit te komen.