Rockin' the new CT

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Heb even getwijfeld of ik hier een apart topic voor wilde starten, maar ik zie een groeiende groep CT enthousiastelingen hier binnendruppelen, dus ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig, als muziekliefhebber... Wat is het eerste nummer dat jullie gaan draaien in de CT als jullie voor het eerst gaan rijden in jullie nieuwe wagen? Of wordt het gewoon 3FM, Sky Radio, Radio Veronica o.i.d.?

Ik weet het al, als ik het niet vergeet tegen die tijd: F*ck You (An Ode To No One) van Smashing Pumpkins of Gasoline (live) van Hallo Venray. Rock on! :devilish:
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Lotus Flower van het nieuwe album van Radiohead??

Zie YT. <iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/cfOa1a8hYP8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb welke muziek ik voor het eerst afgespeeld heb in mijn auto's.

Coordinator zei:
Het geluid van een roffelende V-8 opnemen en dat afspelen in de stilte. :D
Onverbeterlijk!

:D
 

Peej

Hoort erbij
10 mrt 2011
29
0
0
Tja, daar had ik nog niet over nagedacht.

Moet ik gaan voor Highway to Hell van AC/DC?

Of toch Radar Love van Golden Earring, hoewel die tekst in de CT wel achterhaald is.
Want dat "And it's half past four and I'm Shiftin' gear" kan nu wel geschrapt worden.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk Battery van Metallica (hoewel dat niks met accu's te maken heeft).

Of wordt het gewoon meteen het hele "Number of the beast" album van Maiden.

Dat het heavy zal zijn is in ieder geval wel duidelijk.
10 speakers? Dat vraagt toch om metal?
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Ik kan mij niet geheel ontrekken van de gedachte dat ik hier weinig mensen met voorkeur naar een beetje bump & grind rythym & blues HipHop muziek kan bespeuren... hoe zou dat komen? het is wel 1 van de grootste muziekstromen die er is... maar ja.. ik dwaal een beetje af.

Voor mij worden het nummers van Usher/Trey Songz/Avant maar met als klap op de vuurpijl:
- Diddy Dirty Money feat. Usher met Looking for Love

Maar de meesten kennen dat denk ik niet.... net als dat ik ook niet geheel down en niet op de hoogte ben van Rock muziek :)

ieder z'n ding toch :)