- 8 jul 2011
- 1.814
- 585
- 113
Na lang zoeken heb ik nu sinds ca. 1,5 maand een SC 430. Dus tijd voor een nieuw projecttopic.
Wat ik er tot nu toe aan heb gedaan:

Voor het inbouwen van een aftermarket radio was heel wat bekabeling nodig. Ik heb het ook mogelijk gemaakt om het scherm van de Android radio te kunnen spiegelen op het navigatiescherm erboven (terwijl de originele navigatie ook nog gebruikt kan worden).

De achteruitrijcamera zit verstopt boven de kentekenplaat:

Hier ging stiekem meer tijd in zitten dan ik had verwacht. Het halve interieur moest eruit (middenconsole, achterbank, kofferbak) en de achterbumper eraf.
Hoe slecht de lak was (zal nog een keer een foto maken van hoe het nu is):

Na polijsten:

Na wrappen + hydrodippen:
Zie hier
Wat ik er tot nu toe aan heb gedaan:
- Interieur gereinigd (er zaten flink wat vieze plekken in de kofferbakbekleding)
- Koplampen gepolijst
- Lak opgeknapt (was in erg slechte toestand met overal plekken, alsof deze altijd onder een boom met hars heeft gestaan)
- Android radio
- Achteruitrijcamera
- Nieuwe velgen
- Nieuwe kentekenplaten (de ene was verkleurd en de andere was geen "luxe" plaat)
- Schades herstellen (er zaten flink wat kleine deukjes en een roesplekje onder de lak)
- Ge-wrapt
- Interieurpanelen van kleur veranderd (het gele hout is niet mijn favoriet)

Voor het inbouwen van een aftermarket radio was heel wat bekabeling nodig. Ik heb het ook mogelijk gemaakt om het scherm van de Android radio te kunnen spiegelen op het navigatiescherm erboven (terwijl de originele navigatie ook nog gebruikt kan worden).

De achteruitrijcamera zit verstopt boven de kentekenplaat:

Hier ging stiekem meer tijd in zitten dan ik had verwacht. Het halve interieur moest eruit (middenconsole, achterbank, kofferbak) en de achterbumper eraf.
Hoe slecht de lak was (zal nog een keer een foto maken van hoe het nu is):

Na polijsten:

Na wrappen + hydrodippen:
Zie hier
Laatst bewerkt: