Rookie op het Forum

NX300h-Rotjeknor

Nieuw hier
27 mrt 2025
5
8
3
Nu is het mijn derde Lex : begonnen met CT200h - een aangenaam stad autootje en nu tweede NX300h. Best tevreden met alle auto's, veel minder met service in Rotterdam. Na verhuizing naar huidige locatie is het deel van meest vakkundig personeel bij hen weg.. Iemand ook niet zo'n beste ervaring et Lex R'dam?

• Leuk
Waarderingen: BlueyCT200
Welkom! Heb je en foto?

Enige kanttekening. :) zou de CT200 geen stad autootje willen noemen. Eerder een heerlijk zuinig werkpaard. Zeker ook op de lange afstanden. Samen al ruim 200k mee gereden in 2 modellen in paar jaar ijs.

Dank je wel :)
Dat was zeker een heerlijk autootje. Voor mij toch wel een stadsauto. Een aantal keren op reis naar buitenland mee geweest - veel te vermoeiend voor mij,. Bovendien te weinig ruimte voor het hondje en de bagage. Vandaar dat er een grotere broer naam plaats van CT'tje

Welkom op het forum. De NX biedt inderdaad genoeg ruimte voor een hond achterin šŸ˜.

Heb je ook foto's om te delen, van de NX dan, niet van de hond (dat mag in combinatie met de NX ook natuurlijk šŸ˜)

• Leuk
Waarderingen: NX300h-Rotjeknor
Dankje:D
DIt is mijn old one en new one: de grijze links heeft de prachtige titanium vervangen - in februari een jaar geleden

Bijlagen

• lex new.jpg
    lex new.jpg
    63,2 KB · Weergaven: 49
  • lex old.jpg
    lex old.jpg
    55,2 KB · Weergaven: 49