Rowi's IS250

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey allemaal, :hi:

Ik dacht laat ik ook maar is een topic openen met de dingen die ik heb gedaan en wil gaan doen. :)
Je kan er maar alvast mee beginnen ipv later alles terug te zoeken.

Sinds ik de Lexus heb gekocht in Februari dit jaar had ik wel wat dingen die ik eraan wilde veranderen.
Het is een prachtige auto opzich die IS maar er zijn altijd wel wat leuke dingen om eraan te doen.

De dingen die ik nog wel graag zou willen zijn:
- Uitlaat (tom's) done
- F-sport inleg filter done
- Air intake (Joe Z)
- 18''sport done
- Xenon lampies done
- Side skirts done
- Achter bumper (tom's)
- Aluminium pedalen

Verder had ik ook het geluk om een meeting mee te maken wat ontzettend :rulez: was.
Ik had mooi de kans om de gezichten achter de auto's is te zien en te spreken en ook ben ik gelijk geholpen aan de eerste onderdelen om me auto te tunen :D

Bij Lince heb ik Xenon besteld 4300k en van Alan heb ik de TOM'S uitlaat overgekocht ;)

Ben op de meeting wat eerder naar huis gegaan om aan me auto te gaan sleutellen en het eerste is de uitlaat eronder gegaan.

Die zelfde dag (avond) zijn we begonnen met de Xenon in te bouwen. Na wat gedoe (en hulp van Alan) is dat ook gelukt.

Ik hoop deze week nog een filmpje te posten van de uitlaat hoe dat klinkt. Gister is het helaas mislukt door de harde wind :O

Word vervolgd :worship:
 

Bijlagen

  • DSC_0749 i-net.jpg
    DSC_0749 i-net.jpg
    489,2 KB · Weergaven: 38
  • DSC_0752 i-net2.jpg
    DSC_0752 i-net2.jpg
    422,9 KB · Weergaven: 38

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ziet er goed uit die uitlaat! zat jij niet bij me op de snelweg teruggaande??

Ik heb ook nog wel originele 18" IS250/350 sport velgen mocht je interesse hebben ;)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Jelmer,

Jaja wij zaten samen op de snelweg, was wel ff leuk he zo ff lekker doortrekken.

Die velgen had je over genomen van Alor tog? zijn wel mooie velgen maar ik heb zelf tog un paar andere in gedachten die je nog niet veel tegenkomt :D
Moet je ze niet onder je eigen wagen zetten dan??

Ene die pijp bevalt indd prima, heb ook het gevoel dat die wat sneller is geworden :D

Gr
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Nee, de offset is net even te hoog voor mijn auto. :p

Maar ik moet me voorlopig gedragen, anders ben ik me rijbewijs dadelijk echt kwijt :roll: ;)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
JAJAJA :rulez: we hebben het filmpje op de site gekregen.
Hube bedankt hiervoor :hi:

Zo klinkt mijn auto dus op het moment......
Binnenkort neem ik van alor een F-sport inlaat filter en side skirts over ;)
Zodra ik het heb komen er foto's van :D


Veel luister plezier :p
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

die uitlaat is echt vet en een uniek piece denk dat je er hier weinig mee zult zien rijden veel plezier ermee
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Hij klinkt idd lekker, nog best beschaafd eigenlijk. Merk je veel verschil van geluidsniveau tijdens het rijden?

Of alleen als je ff lekker doortrekt in de toeren. :rulez:
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Hey W1773M,

Je hoort het in de auto diep brommen :D als je gas geeft. als je een continue toerental draait hoor je bijna nix.
Tussen de 2 en 3duizend toeren vind ik dat je hem het beste hoord dan gaat die zo lekker grommen :)

Ene bedankt Joop, gaat zeker lukken :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

nice nice! goed dat deze naar een liefhebber is gegaan!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Sorry een beetje laat, maar misshcien goed ook.. want............ pfffffff :(
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Hey allemaal,

Nou is laatst mijn auto gespoten vanwege die mooie krassen die ze erop hebben gezet voor me maar nou heb ik hem terug van de garage en ben ik er niet zo heel blij mee.

Nou ben ik misschien een mierenneuker maar er zitten allemaal plekjes in en op de spiegel een druiper ;)
ook hebben ze de achtekap niet helemaal tot aan voren mee gespoten, wat denken jullie hiervan, zal ik dit melden want ik vind het niet mooi.

Vind dit wel moeilijk maar aan de andere kant is er genoeg voor betaald om dat goed te doen.

Wacht jullie reacties af :D
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Daarom ben ik ook altijd bang om te spuiten, want zulke verhalen hoor ik vaak. Maar ik zou zeker terug gaan en zovaak laten herspuiten totdat deze ok is :)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

:rulez: Alan,

We zitten dus op dezelfde lijn. Ja ik word daar ook niet egt blij van dus ga maar is kijken wat ze te zeggen hebben strax. Ben benieuwd naar hun mening :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Waar heb je het laten maken?
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Bij een autoschade bedrijf, van de berg. is groot hier in de omtrek
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Altijd reageren en opnieuw laten doen. Je hebt recht op goed spuitwerk, niet op druipers, half gespoten zaken.

Dat je zoiets nog vraagt, ik had er allang gestaan!
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Hey,

thnx voor de reacties, ben vanmiddag terug geweest en morgen gaat die terug. ze gaan eerst kijken of ze hem kunnen poetsen en of het dan wel netjes is en als het dan nog niet goed is word die overnieuw gespoten :neutral:

Ben benieuwd, morgen middag weten we het :p
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Re: Rowi's IS250 (Sound edit)

Hey,

Ze hebben me auto opgepoetst en moet zeggen dat het knap is gedaan BIJNA alles is eruit.
De eigenaar van de toko was erbij en zei bekijk het maar is op je gemak en als je nog wat ziet kom je maar terug en dan spuiten we alles opnieuw.

Is dat serves of niet, nouja hadden ze beter gelijk int begin goed kunnen doen maarja tog netjes.

Morgen dus maar is ff kijken naar de kappen.

word vervolgd :worship: