Rowi's IS350

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Rowi
  • Startdatum Startdatum

Rowi

Actief
22 feb 2011
361
20
18
Na 10 jaar schitteren in afwezigheid ;( wel berichten gelezen maar nooit meer echt gepost ben ik weer terug.
De IS250 is inmiddels weg (Betreffende persoon zit misschien hier ook) voor natuurlijk een andere Lex.

Zelfde type Auto, andere kleur en het mooiste........een iets leuker kloppend hart. Oja en prachtig IS-F alcantara interieur wat in de USA maar op 500 van deze autos is geleverdo_O

Sinds 1,5 jaar in het bezit van een IS350 F-sport 2012 uit de US of A;) Lang lang lang naar gezocht omdat heel veel 350's in Europa serieuze schade auto's zijn geweest en ik daar geen interesse in had.

Wat een juweeltje van een wagen, Op de jas eromheen na is alles anders aan die auto, een wolf in schaapskleren maar aan de andere kant een heerlijke cruiser met de automaat die snel, soepel en attent is. (Mocht de voet naar beneden gaan)

Al vele BMW's, Golfjes, zelfs Porsche en Mustang raar staan laten kijken en die eerste 2 zelfs nooit meer heb gezien
:p nadat ze wilde racen... Too far behind.

Gelukkig is mijn Tom's uitlaat gemaakt voor de 250 en 350 dus die is over gegaan en verder is het een ander onderstel, inlaat met open box en zal vast wat vergeten zijn.

Tot op de meeting de 14e

;)Ronald
Lex 2.jpg
lex.jpg
 
De IS 250/350 van deze serie blijft sowieso wat mij betreft de mooiste IS. Prachtig exemplaar! En wat een geluk dat je die hebt gevonden.
Hoe zit dat met de kentekenplaten? Normaal gesproken passen de Europese platen niet. Misschien heeft de vorige eigenaar de kofferdeksel plaat vervangen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Rowi
Kofferbak geen idee, er is niks aan te zien. had alleen geen gaten om iets te bevestigen en moet zeggen dat ik dat ook niet erg vond want heb het nu strak met klittenband gedaan. niks geen houders ertussen
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa
Opnieuw welkom mede-350 eigenaar!

De IS 250/350 van deze serie blijft sowieso wat mij betreft de mooiste IS. Prachtig exemplaar! En wat een geluk dat je die hebt gevonden.
Hoe zit dat met de kentekenplaten? Normaal gesproken passen de Europese platen niet. Misschien heeft de vorige eigenaar de kofferdeksel plaat vervangen?
Nee, de IS heeft gewoon voldoende plek voor Europese platen, daardoor krijg je geen vrijstelling. Die van mij heeft ook gewoon normale Europese platen terwijl die oorspronkelijk in de VS is geleverd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bobusa en Rowi