Ruud meldt zich

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
goeiedag iedereen,

na vorige maand overstag te zijn gegaan voor een Lexus GS430, leek het me wel leuk om me aan te melden op dit forum. nou ja leuk, werd zeer nadrukkelijk aangespoort door 2 mede leden van dit forum, welk ook vrienden van me zijn.

mijn naam is Ruud en kom uit het geweldige Zuid-Holland. ik woon in een plaatsje onder de rook van de Rotterdamse haven en ben 30 jaar.
Qua autoverleden heb ik voornamelijk japans gereden met een uitspatting naar een zweedse turbo.
'94 Toyota CarinaE GTI Limited Edition
'00 Volvo S40 T4 (in NL gebouwd)
'97 Daihatsu Charade
'02 Toyota Corolla Tsport
'04 Toyota Avensis 2.0 D4 Business Executive

en dan nu een 2001 Lexus GS430
platinum silver met donker interieur.
ondanks dat die Avensis zeker niet slecht reed is het een verheelijking om in de Lexus te rijden, wat een stilte en genot, altijd voldoende vermogen en door de automaat geen moeie linker poot meer in de file :rulez:

LexusGS430st640480.jpg
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ruudv82 zei:
die is gebruikt als 2e auto van de vrouw (boodschappen en woon-werkverkeer)

Gelukkig... ;)


(ik rij nu tijdelijk ook in een Seat cordoba tdi om lange afstanden goedkoop te maken)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :hi: mooie auto, met lekker wat pit! Goede keuze :rulez:
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo ruud, ik kom ook vanuit een avensis, maar wat een verschil, rij nu met een IS 220D, maar veel plezier op het forum.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Hey Ruud, welkom en ja ik was 1 van de leden die hem overtuigt hebben om een GS te kopen. Nu maar hopen dat je dr geen spijt van krijgt anders weet ik nog wel iemand die hem over wil nemen van je. ( :) ). Veel lees plezier hier op het forum en geniet van de GS430 en we spreken elkaar.
 

nnjong

Actief
16 jul 2012
155
0
0
Hey welkom,

Ziet er zeer net uit, en mooi de overkomst vanaf daihatsu, naar toyota en dan naar lexus. Heb ik ook gedaan :p en bevalt super. Veel rij plezier ermee.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Welkom hier en veel plezier met je Lexus GS :hi:
Niks mis met Daihatu's...heb ze jarenlang gereden met veel plezier en weinig tot geen problemen
:D
 

RvD

Hoort erbij
22 mei 2012
45
5
8
Welkom naamgenoot (Ruud lijkt zo wel een veel voorkomende naam in samenhang met Lexus te worden ....).
Zelf ben ik ook vanaf een Avensis 1.8 bj 2001 overstapt naar mijn huidige IS250 bj 2007 en idd, groot verschil. Nu een jaar in het bezit en heel tevreden, hoop dat dat bij jou ook het geval gaat zijn/worden.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
Hoi Ruud welkom hier,goeie keus en de kleur is ook goed,haha.
Heb ook een toyoto carina E GTI sedan gehad,rijd ook mooi,was van Frank van Vlierberghe geweest,ken je vast van carina/avensis forum.Anyway mooie kar heb je,veel succes ermee.
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
Hoi ja die GTI van dank ken ik nog wel. Was ook een nette auto. En vrij vlot voor z'n tijd. En door de super-struint ophanging ging je vele auto's voorbij met bochtenwerk.