RZ 450 president

BertIS250C

Hoort erbij
25 mrt 2023
61
94
18
Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een president in de kleur Copper met zwart. Hij komt over een week of 2. Eerst nog even een laadpaal thuis laten installeren. Tijdens de proefrit was ik verkocht. Wat rijdt dit geweldig nog stiller en vloeiender als een RX nu hopen dat het laden gaat bevallen. Voor lange ritten ben je toch iets meer tijd kwijt. Als die binnen is komen de foto’s.

Mooie upgrade Bert.
Komen steeds meer RZ bezitters op het forum.
Hopelijk bij een toekomstige meeting eens een paar bekijken.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Ik hoop dat ik een goede beslissing heb genomen haha. Heb mijn RX uit 2017 met 175000 km ingeruild voor een RZ 450 van 11-23. Een president in de kleur Copper met zwart. Hij komt over een week of 2. Eerst nog even een laadpaal thuis laten installeren. Tijdens de proefrit was ik verkocht. Wat rijdt dit geweldig nog stiller en vloeiender als een RX nu hopen dat het laden gaat bevallen. Voor lange ritten ben je toch iets meer tijd kwijt. Als die binnen is komen de foto’s.
Mooi! En wellicht een goede balans tussen een (veel) lagere aanschafprijs en de wat lagere actieradius t.o.v. het 2026 model. Ik heb de andere kant gekozen en een nieuwe gekocht (ook Sonic Copper) vanwege de actieradius. Maar als je een eigen oprit hebt is dat geen enkel probleem. Ik ben benieuwd naar de ervaringen met het laden (die van mij komt pas midden juli) en de foto's. Alvast veel plezier bij het ophalen!