RZ, een weinig voorkomend automobiel op dit forum?

Jarno klopt, ik betaal thuis € 0,25 voor een KWh.

Maar Bob wat ook mee telt is hoe fijn het is om elektrisch te rijden.
Ik vond mijn Z4 3,0 6 cylinder destijds ook geweldig, maar (ik ga binnenkort ook met pensioen) elektrisch rijden is wat mij betreft top. Super stil en veel power.
Vandaar de keuze voor een PHEV NX. Veel elektrisch rijden en geen laadpaal stress.
Ik zei dit: "Volgens mijn berekeningen is het dus nog steeds goedkoper (en fijner ;) ) om in de LS te blijven rijden" De LS is niet te vergelijken met een middenklasse EV op gebied van NVH (Noise, Vibration, and Harshness), Ik kan tegen mijn medepassagier fluisteren op de snelweg bij 130 km/h (of bij 200 in DE) zonder dat hij hè?! zegt. Probeer dat maar eens in een middenklasse EV met al dat banden en windgeruis plus andere ongewenste trillingen....
 
Jarno klopt, ik betaal thuis € 0,25 voor een KWh.

Maar Bob wat ook mee telt is hoe fijn het is om elektrisch te rijden.
Ik vond mijn Z4 3,0 6 cylinder destijds ook geweldig, maar (ik ga binnenkort ook met pensioen) elektrisch rijden is wat mij betreft top. Super stil en veel power.
Vandaar de keuze voor een PHEV NX. Veel elektrisch rijden en geen laadpaal stress.
Ja, en dat is ook weer een dilemma....