was niet eenvoudig maar ik heb er weer 1 gevonden , als SC400 liefhebber kijk ik regelmatig wat er voor sc400 of Soarer spul op marktplaats aangeboden wordt
totdat ik op de SC ging zoeken wat meestal een SC430 opleverd omdat ik eens wilde zien of de 430 stuurtjes iets voor mijn SC400 is
toen kwam ik deze tegen , een eerste serie SC400 geimporteerd in 2005 uit waarschijnlijk de US want ik kan de cockpit niet zien waar aan je al snel ziet of het een US uitvoering is
nog meer was de verassing toen ik zag dat deze bij onze sponser Anton van Kakerken te koop werd aangeboden
en in alle bescheidenheid deze zeldzame verschijning niet heeft gemeld op het forum , dus bij deze :thumbsup:
in de advertentie wordt al gesproken over gebruikssporen wat vrij normaal is bij een auto
bij dit exemplaar is goed te zien dat de blanke lak los laat wat wel een kwaaltje blijft te zijn , de oem kofferbak spoiler is er slecht aan toe net als de voor bumper wat ik zo op de foto kan zien
nogmaals deze Lexus heeft 26 jaar levenservaring , de kras op de bumper is natuurlijk zonde
de oem antenne is verwijderd wat best zonde is omdat als deze stuk gaan (en dat gaan ze ) vrij goedkoop te repareren zijn
ook is duidelijk dat deze geen US kenteken platen heeft
het interieur is na 26 erg versleten en slecht onderhoud van het leer kan daar een oorzaak van zijn
ook de niet leverbare OEM matten ontbreken die echt een must zijn vw de lichte bekleding en die passen precies op de bodemplaat
het onderhouds kaartje links op het dashboard geeft wel vertrouwen dat ze V8 zijn olie wissels heeft gehad
stoelverwarming is aanwezig en die werd geleverd samen met de optionelen traction controle
in de advertentie blijkt ook dat de automaat bak is vervangen
in mijn inziens is deze SC400 voor 4500 euro het bekijken waard en de prijs past bij de staat van de auto mits de techniek zoals gezegd in de advertentie fantastisch is
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...51fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=11