Schade IS200 met compressor

• Onderwerp starter Onderwerp starter vb1
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

miljaar das just de mijne, zou de achterbumper kunnen gebruiken ivm lakschade, geen geld ook nog :O , hij komt uit belgie, zou hij nog daar staan?

De andere Lexus die daar staat is een LS van 106.000 euro, voor 27000 mag je 'm meenemen :D

ik heb ze al gemaild voor de compressor kit hopen dat het wat word :P

blue-eyes zei:
De andere Lexus die daar staat is een LS van 106.000 euro, voor 27000 mag je 'm meenemen :D

Ja de enigste LS ter wereld met een zwemdiploma hahahhaha :D :D

Joop zei:
ik heb ze al gemaild voor de compressor kit hopen dat het wat word :P

Hoop het ook Joop, kun je de hele auto niet kwijt? geen geld hoor wat ze er voor vragen!! Ik zie dat iemand nog een achterbumper nodig heeft ;)

Lexus is300 zei:
miljaar das just de mijne, zou de achterbumper kunnen gebruiken ivm lakschade, geen geld ook nog :O , hij komt uit belgie, zou hij nog daar staan?

Nee hij staat in rotterdam, bij dienen ollanders :D

Rom zei:
Lexus is300 zei:

Nee hij staat in rotterdam, bij dienen ollanders :D

hehe, als het niet te ver is en als iemand de auto in zen geheel koopt zou ik graag de bumper willen overnemen, voor een prijsje :D , ik zou hem direct kopen als het niet in "olland" was. Echt geen geld