schadewagen

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
ik heb een schade wagen met leder interieur ik wou dit interieur in mijn IS in bouwen
maar ik heb geen elektrische stoelen of verwarmd kan ik deze inbouwen en aansluiten of moet ik kabels bij leggen om dit te kunne aansluiten ?
gr dieter
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Er zal een en ander liggen toyota kennende maar lang niet alles vrees in.
Ja dus als je bedoelt extra draden trekken.
Haal anders het kapje boven de asbak eens los (naar voor trekken) als er bekabeling zit voor stoelverwarmingsschakelaars zitten er 2 identieke stekkers. Enkel de kleur is anders.
Een relais voor verwarming en verstelling zal er niet inzitten.
De stekkers voor het aansluiten van de electrisch bedienbare stoel wellicht al wel....
Kortom, passen en meten dus.
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
patriekske zei:
Er zal een en ander liggen toyota kennende maar lang niet alles vrees in.
Ja dus als je bedoelt extra draden trekken.
Haal anders het kapje boven de asbak eens los (naar voor trekken) als er bekabeling zit voor stoelverwarmingsschakelaars zitten er 2 identieke stekkers. Enkel de kleur is anders.
Een relais voor verwarming en verstelling zal er niet inzitten.
De stekkers voor het aansluiten van de electrisch bedienbare stoel wellicht al wel....
Kortom, passen en meten dus.
maar ik kan de draden gebruiken van de schade wagen
wat mijn vraag eigenlijk was dat er stekkers zijn voorzien om dit gewoon in te pluggen of moet je ergens
vanaf takken
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Meestel zijn het kabelbomen waar het meeste al aanzit. Maar ik sluit niet uit dat er stukken kabel getrokken dienen te worden. Als je een schema hebt komt het wel goed
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Das al een begin dus....
De rest zal wellicht afgetaped zitten bij de kabels voor de sideairbags onder de stoel.....

Btw heb je de achterremklauwen nog van deze auto.
Heb daarvan wat onderdelen nodig stelt niet zo veel voor maar gaat om de plaatjes die bovenop de remklauw zitten.
Deze drukken de blokjes naar beneden in de remklauw.
Omdat deze bij mij rechtsachter ontbreekt piepen de remmen al zolang ik de auto heb.
Mocht je ervan af willen hoor ik het graag....
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
patriekske zei:
Das al een begin dus....
De rest zal wellicht afgetaped zitten bij de kabels voor de sideairbags onder de stoel.....

Btw heb je de achterremklauwen nog van deze auto.
Heb daarvan wat onderdelen nodig stelt niet zo veel voor maar gaat om de plaatjes die bovenop de remklauw zitten.
Deze drukken de blokjes naar beneden in de remklauw.
Omdat deze bij mij rechtsachter ontbreekt piepen de remmen al zolang ik de auto heb.
Mocht je ervan af willen hoor ik het graag....


deze plaatjes kosten bij de toyota dealer ? 6.40 ;)!!
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
setje kost me 68 euro heb gister gekeken....
heb er 1 nodig en zijn niet los te koop.
mocht jij een ander nummer hebben dan ik dan hoor ik het graag....
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
patriekske zei:
setje kost me 68 euro heb gister gekeken....
heb er 1 nodig en zijn niet los te koop.
mocht jij een ander nummer hebben dan ik dan hoor ik het graag....
Je laat maar iets weten of je nodig hebt
En even iets anders zou je veel prestatie kunne winne van de motor als je de cilinderkop laat vlakke en tunen ?
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
bakker zei:
als iemand nog onderdelen nodig heeft laat maar weten ik heb de wagen alleen gekocht voor het interieur

Goedemorgen,

Voor mijn IS200 ben ik op zoek naar:
* verlichting voorkant: sowieso de koplampen links en rechts. Mistlampen mag wel, maar is geen pr?. Als het moet, wil ik de koplampen zelf wel opknappen. Ze hoeven dus niet in perfecte staat zijn.
* originele grille Lexus IS200 (zonder gaten in het Lexus logo, heb ik nu wel nadat ze er met een schroevendraaier bij zijn geweest :X )

Daarnaast is mijn vader nog op zoek naar een motorisch werkende spiegel voor zijn zwarte Lexus IS200, vraag is dus of je nog een dergelijke spiegel hebt in de kleur zwart. (ik weet zo even niet of het de rechter of de linker spiegel was)

Als je foto's hebt van de IS200, stuur ze dan even. Misschien zie ik nog wat anders waar ik interesse in heb.

Mvg. Harry
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Lexus-dzjino zei:
patriekske zei:
Das al een begin dus....
De rest zal wellicht afgetaped zitten bij de kabels voor de sideairbags onder de stoel.....

Btw heb je de achterremklauwen nog van deze auto.
Heb daarvan wat onderdelen nodig stelt niet zo veel voor maar gaat om de plaatjes die bovenop de remklauw zitten.
Deze drukken de blokjes naar beneden in de remklauw.
Omdat deze bij mij rechtsachter ontbreekt piepen de remmen al zolang ik de auto heb.
Mocht je ervan af willen hoor ik het graag....


deze plaatjes kosten bij de toyota dealer ? 6.40 ;)!!

heb nog ff gekeken en inderdaad deze zijn ook los te leveren voor iets van 5,38.
heb er dus maar 2 besteld voor links en rechts gelijk maar....
hopelijk is het gepiep dan over.
(al heb ik er zelf geen last van in de auto!)
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
bakker zei:
patriekske zei:
setje kost me 68 euro heb gister gekeken....
heb er 1 nodig en zijn niet los te koop.
mocht jij een ander nummer hebben dan ik dan hoor ik het graag....
Je laat maar iets weten of je nodig hebt
En even iets anders zou je veel prestatie kunne winne van de motor als je de cilinderkop laat vlakke en tunen ?

Dek niet dat daar echt winst uit te halen valt.
Kan het mishebben ben niet zo'n tuningsdeskundige maar mij lijkt meer winst te halen uit het monteren van een tte kit....
Wellicht iets wat het overwegen waard is als je een hoop onderdelen van de schadeauto verkocht hebt.
Doet dan minder pijn in de portomonee.....
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Hier in nederland bestaat de optie om hem opnieuw te laten keuren door de rdw.
Ze passen dan eventueel het kenteken aan.
Hoe gaat dat in belgie dan?
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
Je moet een attest hebben van het onderdeel en een montage attest en je mag niet te veel uitstoot hebben en je verzekering moet aangepast worde omdat je meer pk's hebt en meer wegenbelasting
Dus wat doet iedereen voor de keuring netjes alles eraf halen
 

s1009550

Actief
24 dec 2010
168
0
0
s1009550 zei:
bakker zei:
als iemand nog onderdelen nodig heeft laat maar weten ik heb de wagen alleen gekocht voor het interieur

Goedemorgen,

Voor mijn IS200 ben ik op zoek naar:
* verlichting voorkant: sowieso de koplampen links en rechts. Mistlampen mag wel, maar is geen pr?. Als het moet, wil ik de koplampen zelf wel opknappen. Ze hoeven dus niet in perfecte staat zijn.
* originele grille Lexus IS200 (zonder gaten in het Lexus logo, heb ik nu wel nadat ze er met een schroevendraaier bij zijn geweest :X )

Daarnaast is mijn vader nog op zoek naar een motorisch werkende spiegel voor zijn zwarte Lexus IS200, vraag is dus of je nog een dergelijke spiegel hebt in de kleur zwart. (ik weet zo even niet of het de rechter of de linker spiegel was)

Als je foto's hebt van de IS200, stuur ze dan even. Misschien zie ik nog wat anders waar ik interesse in heb.

Mvg. Harry

Hallo Bakker,

Ik heb je een "PM" gestuurd.

Mvg. Harry
 

RichieRich

Hoort erbij
27 jul 2012
36
0
0
Wat is de kleur van de schade auto en wat heb je nog te koop ben op zoek naar een aantal onderdelen.

Binnenscherm rv
mistlamp rv
lv scherm (platinum Silver geloof ik is de kleur)
Voorbumper en achterbumper ( diezelfde kleur)
ra deur (ook zelfde kleur)
Lederen stuurwiel (airbag niet nodig die is nog goed)
Pookknop automaat