Scherm van navigatie systeem veranderen

Bente 1

Nieuw hier
19 feb 2022
4
2
3
Hallo ,is er iemand van het forum die mij kan vertellen hoe ik het scherm van mijn navigatie van kleur kan veranderen,het is nu nl licht van kleur en sommige wegen kan ik eigenlijk helemaal niet eens zien .
Het betreft een systeem uit 2014 .

Groetjes. Bente
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
403
144
43
Denk niet dat je de kleur kunt veranderen, hoogstens de tint, stelt weinig voor en wat wel nog kan is contrast helderheid. moet de auto wel sil staan en kan je in het menu wel vinden. Is bij mijn GS 2014 net zo.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
439
188
43
Hallo ,is er iemand van het forum die mij kan vertellen hoe ik het scherm van mijn navigatie van kleur kan veranderen,het is nu nl licht van kleur en sommige wegen kan ik eigenlijk helemaal niet eens zien .
Het betreft een systeem uit 2014 .

Groetjes.
Wat waarschijnlijk ook nog mogelijk is, is om de helderheid automatisch aan te laten passen. Dat kun je instellen door het knopje van de helderheid van je dashboard helemaal tot het einde door te draaien. Ik weet niet of dat rechts of linksom is. Dat is een kwestie van proberen. Ik meen dat je ook nog een weerstand voelt en dat je dan iets verder moet draaien maar dat weet ik niet zeker meer.

De helderheid zit ook gekoppeld aan je navigatiesysteem.
 

Bente 1

Nieuw hier
19 feb 2022
4
2
3
Hallo ,is er iemand van het forum die mij kan vertellen hoe ik het scherm van mijn navigatie van kleur kan veranderen,het is nu nl licht van kleur en sommige wegen kan ik eigenlijk helemaal niet eens zien .
Het betreft een systeem uit 2014 .

Groetjes. Bente

Hallo ,is er iemand van het forum die mij kan vertellen hoe ik het scherm van mijn navigatie van kleur kan veranderen,het is nu nl licht van kleur en sommige wegen kan ik eigenlijk helemaal niet eens zien .
Het betreft een systeem uit 2014 .

Groetjes. Bente
Ik heb idd de helderheid en het contrast aangepast, nu beter, bedankt voor de snelle reactie.

Groetjes Bente