Scheurtjes in het stuur bis*

AmbientWings

Nieuw hier
28 jan 2012
18
0
0
Ik rij al 36 jaar auto. Mijn eerste wagen was een Skoda, dan een Mini, een Renault 5, Renault 19, Opel cadet, Mazda 323 en nu een Lexus CT200h. Nog nooit heb ik schade aan een stuurwiel gehad. Nu plots draag ik ringen???of heb ik een jas met ritssluitingen???? Volgens de garage is het eigen schade...welkom in de Lexus wereld, mij nooit meer gezien!!!
 

AmbientWings

Nieuw hier
28 jan 2012
18
0
0
toch wel...ik vind het schandalig dat een wagen van 40.000 euro met een stuur van 3.000 euro zo'n snel aftakelt na 10 maanden...ook nog een opmerking in die garage heb heel het interieur op 1 oktober volledig van binnen laten poetsen+ lederen zetel onderhoud want die zagen blauw van mijn jeansbroeken...kreeg hem terug ze kregen het er niet uit zeiden ze...volgens mij hebben ze er eens naar gekeken ipv te poetsen...het is van toen dat er scheurtjes in het stuur zijn ook vertelde ik de man in Lexus Antwerpen...dat kan niet zei hij onze mannen dragen geen ringen...ik dus ook niet !!!!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Maar ja, is daarmee het probleem werkelijk opgelost..?

Ik geef je geen ongelijk hoor, met name als je vindt dat je in je recht staat, maar dit kan wel eens een slepende zaak worden (soort 'nee' tegen 'ja' soap).