Shark fin antenne voor de CT200h

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Smaken verschillen maar ik vind hem niet zo mooi.
Ziet er wel erg Halfords-achtig uit.

68 euro is niet te duur maar dan moet je hem nog (laten) spuiten en monteren....

Vooralsnog heb ik geen moeite met de looks van mijn huidige antenne.

Groet
BL
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
nee, voor $68 wordt hij in de kleur van jou auto geleverd. je moet bij het bestellen jou kleurcode opgeven. ik heb ze gisteren gemailed. verzendkosten naar europa zijn $15 via Fedex. valt mij mee. ik ben wel plan om hem tzt te bestellen.

renzie
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Snap helemaal die antenne niet, beetje out of time, en als je antenne plaatst doe dan gewoon zo'n elektrische aluminium stok en niet zo'n plastic flubbel op je dak (trouwens even kijken hoelang deze blijft zitten voordat hij gejat wordt), maar goed dat is mijn mening. :hi:
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik moet zeggen dat het wel degelijk een verbetering van de standaard antenne is qua looks dan (smaken verschillen uiteraard). Ik ben wel heel erg benieuwd naar de daadwerkelijke ontvangst van de antenne. De Nederlandse FM band zit bijzonder vol en is dus erg gevoelig voor storingen.
Ik spreek helaas uit ervaring, mijn huidige Citro?n C4 heeft bijzonder veel last van storingen en ruis. Ik weet het, het is een Franse auto vragen om problemen met electronica maar toch :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Bas36 zei:
Ik moet zeggen dat het wel degelijk een verbetering van de standaard antenne is qua looks dan (smaken verschillen uiteraard). Ik ben wel heel erg benieuwd naar de daadwerkelijke ontvangst van de antenne. De Nederlandse FM band zit bijzonder vol en is dus erg gevoelig voor storingen.
Ik spreek helaas uit ervaring, mijn huidige Citro?n C4 heeft bijzonder veel last van storingen en ruis. Ik weet het, het is een Franse auto vragen om problemen met electronica maar toch :p


hahaha die Bas, jij kan alleen chansons ontvangen op je franse radio allo allo,......???
Ik moet zeggen dat de ontvangst op de FM band in de CT beter is dan in de GS300 die ik heb gehad en de LS430, dus verbetering zit er zeker in met het rubber flubbeltje (zou bijna zeggen swaffelrubber maar zo noem ik de ruitenwissers al), en de FM band zit ook vol alleen SKY heeft de perfecte frequentie daar klopt alles van, tenminste voorzover ik weet uit mijn Nozema tijd die de zenders toen beheerde voor Nederland. Hier in Lopik(waar ik domicilie heb gekozen oftewel daar woon ik) is de ontvangst sowieso belabberd ondanks dat ik bijna onder die paal van 300 meter woon, dat heeft te maken met het paraplueffect van een antenne naar het schijnt.

Maar de ontvangst in de CT is zowieso goed, dus daar geen klachten over. :neutral:
 

upje

Hoort erbij
4 feb 2011
27
0
0
Fijn om te horen dat de radioontvangst in de CT goed is. In mijn huidige auto (Avensis) zit ik me al bijna 4 jaar groen en geel te ergeren aan de ontvangst, of liever gezegd het gebrek daar aan.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
upje zei:
Fijn om te horen dat de radioontvangst in de CT goed is. In mijn huidige auto (Avensis) zit ik me al bijna 4 jaar groen en geel te ergeren aan de ontvangst, of liever gezegd het gebrek daar aan.

wordt het dan geen tijd een uberToyota te bestellen??? :D
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
vandaag een shark fin in het zwart besteld. levertijd 3 weken. dat is nog ruim op tijd. mijn ct200h komt pas aug-sept.

renzie
 

renzie

Hoort erbij
4 apr 2011
58
0
0
foto1.JPGIk heb vandaag tijdens de inbouw van een multimedia interface ook mijn Shark fin antenne geplaatst. De inbouw was zeer simpel. `gewoon de montage instructie volgen en met 5 min zat hij er op. Ik heb hem mat zwart gespoten zodat hij beter past bij mijn zilvere LL met zwart gepoedercoate velgen.

Ik heb er een half uurtje mee gereden na de ombouw en heb geen verlies in het ontvangst van de radio kunnen constateren. Alle zenders waar ik regelmatig naar luister Radio1, BNR, Arrow Jazz, 538 komen helder door zonder geruis.

Fred
 

Bijlagen

  • foto2.JPG
    foto2.JPG
    390,9 KB · Weergaven: 58
  • foto3.JPG
    foto3.JPG
    442,2 KB · Weergaven: 60