Showoff Imports Tuning Festival.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
KIJKJE NEMEN MISSCHIEN

http://www.showofftuningfestival.com/

2 en 3 Juli.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Welkom

Het Showoff Tuning Festival wordt jaarlijks georganiseerd door Showoff Imports in Dongen. Dit tweedaagse evenement wordt bezocht door vele mensen uit verschillende landen. Deze brengen elk jaar weer de meest uitgebouwde en snelle rides mee. Het festival is d? plek om jouw ride te showen aan andere en credits te krijgen voor je harde werk. Het hele weekend staat in het teken van de tuning lifestyle. Natuurlijk is het ook h?t moment om een koopje op de kop te tikken, Showoff Imports heeft elk jaar weer scherpe aanbiedingen. Als organisator van het evenement verzorgen wij alles eromheen. Van muziek en vermaak tot gratis dranken en foodstands.

STF 2011 - De plannen

Naast de nieuwe datum dit jaar (2 en 3 juli) brengen we net als voorgaande jaren ook weer wat andere veranderingen naar ons gezellige auto festival. Zo hebben we besloten dit jaar de twee dagen duidelijk anders in te delen. Het festival bestaat straks uit "Super Sale Saturday" en "Super Show Sunday".

Super Sale Saturday
Zaterdag zal dus vooral draaien om de jaarlijkse gekke acties die je alleen op ons festival vind. Zoals de laatste twee jaar eerder het geval was, gaan we ook dit jaar weer een outlet inrichten. De outlet bestaat uit producten die uitgefaseerd zijn en andere restanten. Hier wil je vroeg bij zijn dus, met serieuze bodemprijzen tik je hier zomaar een koopje op de kop waar je eigenlijk al een tijdje naar zocht.

Naast de outlet gaan we ook de in de retail-verkoop, onze showroom, weer gekke stunts opzetten. Dit zijn gloednieuwe producten die we vaak speciaal voor het festival groots inkopen zodat er een leuke korting op gegeven kan worden. Natuurlijk zal ook het gehele assortiment dat op voorraad is afgeprijsd worden. Onze standhouders en partners zullen daarnaast zorgen voor een divers aanbod gerelateerde producten. Van kleding tot stickers en performance parts.

Super Show Sunday
De zondag zal helemaal in het teken staan van show. Zo zullen op deze dag de meest exclusieve rides te zien zijn en de meeste clubs aansluiten om hun trots te showen. Dit jaar komt ook de Dyno weer terug, alleen tijdens Super Show Sunday. Houd het nieuws dus in de gaten want de (vooraf benodigde) aanmelding hiervoor zal ongeveer een week v??r het festival al beginnen. Ook brengen we het favoriete "Show & Shine" terug en zullen we dit jaar met een eigen team van kenners de uniekste, mooiste of gewoon steengoede deelnemers belonen met een prijs.

En zoals vanouds..
Ondanks de nieuwe indeling van het weekend blijven we natuurlijk onveranderd zorgen voor food en drinks. Drankjes zijn en waren altijd gratis op ons festival, dat is begin Juli aangenamer dan ooit tevoren. Daarnaast is er het hele weekend natuurlijk weer muziek, entertainment van onze promo-dame's en diversen andere goodies. De exacte details volgen als vanouds weer op de aankomende uitnodiging.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Ik ga zo ie zo Zondag erheen misschien dat er Lexusrijders zin hebben om hier een kijkje te nemen.
 

wil

Actief
3 okt 2010
398
1
0
ik ben er zaterdag tot ongeveer 1330 uur .
en zondag ben ik er waarschijnlijk ook nog wel .

zal deze keer zorgen dat de lexus gewassen is :D :D
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hmm.. jammer ik heb heel het weekend al volgeboekt... als ik het had geweten dan had ik wel een gaatje opengehouden!!

veel plezier voor iedereen die gaat en :photo: ! :rulez:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.