Showoff Tuning Festival 26 & 27 Juli

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Showoff Imports Promogirl Contest; win een fotoshoot!

Op zaterdag 26 en zondag 27 juli houdt Showoff Imports haar jaarlijkse Open Dagen, het Showoff Tuning Festival. Op de Super Show Sunday vindt dit jaar de finale plaats van de Showoff Promogirl Contest, waarin we op zoek gaan naar Miss STF 2014.

Een Showoff Promogirl is een enthousiaste jongedame die graag voor een top sfeer zorgt, niet op haar mondje is gevallen en graag even tijd maakt om met een bezoeker of een auto op de foto te gaan. Heb jij de looks, de drive en de pit om die Verkiezing te winnen? Meld je dan nu aan!

De hoofdprijs is een professionele fotoshoot in Showoff stijl en de titel Miss STF 2014! De winnares zal dus ook nog lange tijd te zien zijn op onze websites, facebook pagina, drukwerk en ga zo maar door!

Uit alle aanmeldingen maken wij maandag 23 JUNI een selectie die we online zetten in een 'facebook stem systeem' en waarop iedereen in de aanloop naar het evenement kan stemmen. Een aantal dames met de meeste stemmen zullen als finalistes op zondag 27 juli aanwezig tijdens ons Showoff Tuning Festival om hun kunsten als showoff promo girls te laten zien! Tevens zal die dag onze jury de winnares bekend maken.

Wil jij ook kans maken op een professionele fotoshoot en de titel ?Miss STF 2014?? Schrijf je dan nu in! Met je naam, leeftijd, facebookprofiel en een aantal duidelijke foto's. Aanmelden kan in eerste instantie tot en met zondag 22 JUNI. Houdt er rekening mee dat je Zondag 27 Juli tijd hebt, mocht je tot de finale halen!

Of KEN jij iemand die hiervoor geschikt is? Stuur ze deze mailing door en laat ze meedoen!

mailto:info@showoffimports.nl
 

Bijlagen

  • photo2028.jpg
    photo2028.jpg
    31,1 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ja, weet ik, iets verderop zelfs, heb al vaak naar meetings in de randstad/zuiden gereden dit jaar... na de meeting, even een break...
 
  • Leuk
Waarderingen: j0hann3s

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Mm, misschien dat ik ook ga. Weet het nog niet, maar dan kunnen we samen die kant op rijden. Buig toch af langs Utreg :)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Vandaag een hele leuke dag gehad in Dongen bij Showoff Imports. Fantastisch weer en nog drukker dan in 2013. De merken die het meest vertegenwoordigd zijn is Honda en Volkswagen. Lexus kon ik op een hand tellen namelijk 3 stuks. Een leuke publiekstrekker was de dyno, voor ? 30 mocht je erop Het team van Showoff dames was ook groter geworden vorig jaar waren het er nog 2 nu zag ik er zeker 6. Kortom de moeite waard volgend jaar weer. Ik heb met mijn iPhone een sfeer impressie gemaakt die nu staat te renderen. Zodra deze op YouTube staat plaats ik hier een link.
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Leuke impressie zo! Volgens mij hebben een aantal mensen iets te veel Need for Speed gespeeld..