Sinds niemand er over begint....

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heel erg gaaf! Dus je hoopt op Spanje Alor?

Tegen Duitsland winnen in de finale is toch echt het absolute hoogtepunt!
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Geen voetbal aub

Geen voetbal aub

Mensen dit is een forum over Lexus, er bestaan nog steeds mensen zoals ik die niks met voetbal hebben. Ik gun een ieder zijn sport maar die oranje gekte komt mij een beetje de keel uit. Misschien worden we wereldkampioen, goed na een week gaat iedereen weer over tot de orde van de dag. En gaan al die voetballers weer naar hun club met hetzelfde miljoenensalaris. En Zuid-Afrika blijft met een mega schuld zitten op al die stadions, alle armoede is mooi verplaatst naar de buitenkant van de stad wat de wereld niet ziet. Daar heeft de Fifa wel voor gezorgd. Ik ben al te negatief maar ik vindt dat dit WK ook een andere kant heeft. Nou in ieder geval succes gewenst voor iedereen en we gaan gewoon weer verder met onze liefhebberij: het merk Lexus.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik begrijp jouw standpunt, maar de lounge is speciaal gemaakt voor alles wat niets met het merk te maken heeft en er zijn genoeg andere plaatsen op het forum om over Lexus te praten.

Trouwens, ??n topic over het WK zal toch niet een al te grote doorn in je oog zijn? Zeker aangezien dit toch na Zondag afgelopen is?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wow coordinator, niet zo somber joh :lol: het is allemaal zo afgelopen nog even volhouden ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wie er vanavond ook wint, ze moeten te moe zijn om van Nederland in de finale te winnen :) Kortom, laten we hopen op een goede slachting ;)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Voetbal help!

Voetbal help!

Nee lieve mensen begrijp mij niet verkeerd, ik sta niet op de rand van een gebouw of brug hier bij mij in het dorp maar ik wou alleen maar duidelijk maken dat er meer is dan voetbal. Het zal wel door die vreselijke kleur oranje komen. Zit normaal alleen op waarschuwingsborden en stoplichten maar dan een keer in de 4 jaar gaat alles op slot in die hersenpannen en verkleed zowat elke vent of vrouw zich met alles wat die kleur heeft. Verder constant die Willem Alexander op tv, en ga zo maar door. En tot overmaat van ramp komt AH elke keer met iets compleets nutteloos wat straks weer allemaal in de bak verdwijnt. Nu is het dit jaar anders met die beesie's schijn je geweldig op snoek te kunnen vissen. Plus als laatste zie ik het zwaar in, ik werk heel veel in Duitsland en oh wee als de finale tegen dit land moet dan krijg ik het zwaar. Nu heb ik wel op een boortoren (dat is mijn werk, boortorens coordineren.) een Nederlandse vlag alvast in de toren dus dat gaat daar goed. Dus we hopen op het beste en verder heb ik andere hobby's. Zucht.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Weet je, of we nu winnen of verliezen, de hele wereld heeft naar Oranje moeten kijken.

Gelukkig voor Coordinator spelen we niet tegen Duitsland :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
eerlijk gezegd denk ik dat nederlander het makkelijker zou hebben tegen duitsland.... maar goed spanje is nu eenmaal door.... dus we moeten maar het beste van maken he :)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Alles ist vorbei!

Alles ist vorbei!

Ja dit wordt nu een trauma voor onze buren de komende tijd. Nu kunnen ze geen flauwe grappen meer naar mij maken over het Nederlandse team. Maar de Nederlandse vlag hangt nu wel in een van de boortorens net over de grens. En als Spanje wint gaan die Spanjolen al die Hollanders het op de Spaanse campings het weer moeilijk maken natuurlijk. Zie je en dat bedoel ik nou met voetbal: het is allemaal zo gecompliceerd. En het is maar een spelletje toch?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het is een spelletje maar helaas voor veel mensen ook iets waar heel veel emotie bij komt kijken.....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik denk dat niemand onbewogen naar de wedstrijd kan kijken. Of je nu een hekel hebt aan het oranje gezeur of niet :)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hube zei:
Ik denk dat niemand onbewogen naar de wedstrijd kan kijken. Of je nu een hekel hebt aan het oranje gezeur of niet :)

Helemaal met je eens, ik geef vrij weinig om voetbal, kijk daar normaal ook nooit naar, behalve dan naar de WK en de EK, vanavond zit ik voor de buis. hup oranje, hup oranje, hup oranje